Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Ce repede ai uitat ce-a fost

Trecutul inca doare

Sa mai regret nu are rost

Sa plang k totul moare?

Ma simt cuprinsa-n intuneric

Si nu mai pot visa

Imi amintesc de-un kip angelic

Si-abia mai pot scapa.

Incerc sa fug,sa ma ascund

De tot ce-a fost odata

Un drum pustiu imi apare-n gand,

Si ma ratacesc speriata.

De ce inca te am in gand?

Dc ce inca te simt?

De ce mereu adorm plangand?

Inca te uibesc, nupot sa mint.

Pustie-i lumea-n care traiesc,

Pustie-i fara tine,

E un cosmar ce il visez?

Chiar nu stiu ce-i cu mine.

Nu suport sa te-atinga altcinava

Vreau sa te ating doar eu,

Asa cum mai faceam candva,

Cand eram TU&EU..

Vreau sa te am din nou

Dar stiu ca nu se poate

Aud doar un ecou,

Caci u esti prea departe..

Nu mai pot iubi pe altcineva

Nu mai cred in iubire,

Ma inec in tristetea mea

Gandindu-ma la tine.

Ai disparut ca prin minune

Nu te mai pot gasi,

Sa-mi spui ca ti-a fost dor de mine

Nu sti cat mi-as dori.

Azi stiu ca totu-i in zadar

Poate tu esti cu altcineva,

Dar iubirea ce ti-am dat-o in dar,

Nu ti-o va oferi ea.

Sa ma gabdesc la viitor?

Viitorul meu era cu tine,

Chiar daca azi plang de dor

Am sa te-astept si maine................(de la rodica pt cristi.te voi iubi mereu)




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
dragostea e ca un fulger care iti strapunge inima..




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
credeam ca traiesc un vis departe de realitate si ca intre noi avea sa fie un sentiment aparte... dar esti departe...mult prea departe de mine...sufletul meu e gol acum varsa lacrimi si suspine...




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
te iubesc si u nu vezi... ai ochii numai pt ea...hei dar sti ceva...si eu iubesc p altcineva




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
O data,o fata oarba s.a izolat d toti j d toate,nu vroia sa stea q ea dekt prietenul ei ! "TOT CE.MI DORESC MAI MULT E SA POT VEDEA LUMEA DIN JURUL MEU" spuse fata ! -"VREI SA T KSATORESTI Q MN?" i.a propus intr.o zi baiatul ! "NU MA VOI KSATORI DAK NU POT VEDEA". L cva timp pt fata au fost gasiti o pereche d ochi donati,a putut vedea j in momentul knd s.a uitat l prietenul ei a vazut k j el era orb .-"NU MA POT KSATORI Q UN ORB" a spus fata j s.a intors sa plece ! Inainte sa dispara in sunetul pasilor ei,baiatul i.a soptit:"SA AÎ GRIJA D OCHII MEI,T ROG" ! dak iubesti da.l mai departe,prea frumos sa fie ignorat !!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
BRB ma duc la Dan Diaconescu sa marturisesc c-am gasit-o pe Elodia sub birou'.




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
nu te deranja sa ma deranjezi




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
sa iert?...tot timpul :-j

sa uit ?..niciodata!x(




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
Amintirile raman ! Indiferent de ce`ar urma ! Poti sa rupi si pozele ...Le vei lipi`napoi candva !




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
Dragostea este speranta

Speranta e un vis

Visul e nimic

Nimic este...totul...




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
ingeras din cer picat

ochii tai m-au fermecat

dintr-o singura privire

m-am indragostit de tine




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
IUBESTE,IUBESTE,dar bine gandeste,NU spune ''iubit'' la orie TAMPIT!!!!:(:(:((:((:(:(:((:(( asa este sa stiti..!!:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
te iubesc tu nu ma crezi scoate-mi inima si vezi fara inima-si trai fara tine as muri...daca drumul catre tn ar fi asternut cu foc as trece si n-as regreta deloc




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
nu te tine sa te indragostesti de mn;))




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
TE IUBESK SI NU TE LAS MOARE LOOMEA DE NECAZ...:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
ma dor cuvintele tale reci,ma dor gesturile pe care le faci,dar eu n-am sa te las sa-mi vezi durerea fiindca stiu sa ma apar cu parerea




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
invata sa inveti sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare deoare ce nu sti niciodata cine se indragoteste de zambetul tau:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Prietena mea e lacrima...dusmanul meu e zambetul.....iar viata mea esti tu......




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
tu imi aduci alinare cu a ta sarutare dulce esti ma innebunesti cu tn vreau o viatza intreaga sa stau si pe nik sa nu te dau




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
acum iti testez umanitatea...testez...testez..inca testez...mhhhhh?rezultat negativ nu eshty om!am descoperit k de fapt eshty un inger!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu