Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
In fiecare seara te astept privind la geam.

Imi aduc aminte clipa cand in brate te strangeam si simteam cum imi bate inima.

Cu vorbe dulci, mi`ai inselat iubirea...




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
In TIGANESTE romaneste in spaniola italianA IN ORICE LIMBA SPUN te iubesk te yubesk mult:X:X:




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Am fitza de top mode

Sunt fata de firma CHANNEL

VERSACE ma ridicat

NIKE mi-a spus ca nu sunt un om ratat

Io cu PUMA ma mandresc

Si dupa DIOR ma topesc!




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
BUSY ... MAKING WORLD A BETTER PLACE




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
...Tu ai ridicat riscu'...

...Eu am ridicat discu'...

...Cantecul s'a oprit...

...Ssstt!!inchide'tzi pliscu!...




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
il iubesc...m-a iubit...dar acum le iubeste pe altelee...:)):)):))




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Cel mai dur profesor este experienta,deoarece mai intai iti da testul iar apoi iti da lectia




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
Te iubesc enorm de mult...Te doresc si mai mult...Te visez in fiekare noapte...Cu gandul la tine adorm ...Te iubesc




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
Eu te iubesc si imi doresc

Mereu sa`mi cant iubirea

As ocoli pamantu`ntreg

Doar sa`ti vad privirea

As trece munti

As trece mari

Daca as sti ca ele duc

La tine ....




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
dap..te iubesc..numai ca pt tne ma arunc in urma trenului




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
Singurul lucru ce iti pot spune este Te Iubesc!




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
mi-e dor sa-mi fie dor de tine...




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
Intr-o zi iubirea s-a intalnit cu prietenia....iubirea o intreaba pe prietenie: daca eu exist,tu ce rost mai ai???::prietenia raspunde: ca sa aduc un zambet acolo unde tu ai lasat o lacrima




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
se zice ca in viata te indragostesti o singura data cu adevarat




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
ce destin ce bucurie..sa iubesc sa fiu iubit..cu fiinta ce mie draga sa raman la nesfarsit :X




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
esti o floare esti un crin esti parfumul cel mai fin asta spun mereu cand esti dar stiind ca ma iubesti




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
cand viatza lui esti tu

cand viatza ta e el

nu mai ramane decat sa te tunzi chel:))




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Sper sa ai suficienta fericire pentru a te face DULCE...suficiente incercari pentru a te face PUTERNIC...suficiente necazuri pentru a ramane UMAN...suficiente bucurii pentru A FI SI A TE FACE FERICIT...




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
Glumeste in iubire /Dar nu iubi in gluma/Ca cel ce te iubeste/ Glumind te paraseste




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Cand sufletul meu nu va mai fi,cand clopotul va bate sa parasesc pamantul cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul cand viata pentru mine nu va mai exista numai atunci si eu pe tine te voi uita.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu