Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
As vrea s fiu o stea,

Sa stralucesc numai

Pt tine sa ma

Transform in ploaie

Sa cad usor peste trupul

Tau fierbinte, apoi sa

Ma evapor, s-ajung din

Nou in cer, sa le zic

Ingerasilor cat de mult te iubesc!




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
cand eram mic credeam ca banii o sa ma faca fericit,si chiar asa a fost




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
"oficial imi merge bine"....neoficial e jale




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
Un zambet nu inseamna fericire....Asa cum o lacrima nu inseamna tristete....Dar cineva pentru mine nu inseamna bucurie...Asa cum tu mereu pentru mine vei insemna iubire.....:*:*:*...




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
iubesc si sufar din cauza iubirii....aqm ma gandesc sa nu mai iubesc dar nu-i pot comanda asta inimii




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Este imposibil sa traiesk fara tine.....nu tenteleg...ai plekt sh mai lasat in urma....sh pt c?...pt o tarfa:-j....nu mai conteaza asta aqm conteaza cam suferyt sh team iubyt;)...........sh nu uita te iubesc asha cum esty ;)




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
De ce te uiti asa la mine... cu ochi tristi si goi?... nu crezi c-ar fi mai bine... SAI SCOATEM PE-AMANDOI???




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
Sa iubesti este frumos...dar atat de dureros.... Te gandesti la regrete si suspine... si uiti persoana de a fost langa tine:(:(




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
Ingeras din cer picat , ochii tai m-au fermecat, dintr-o singura privire , s-a ivit a mea iubire!!!:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
dragostea nu dispare shi nu va disparea niciodata:X:X...

te iubesk:X:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
Nu sti -Te invatam

Nu poti -Te ajutam

Nu vrei - Te fortam




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
cant la capsator......




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Nu fi trist, totul se va termina,dak se poate:(




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
HaI In IaD Sa DeScOperi RaIuL meU frumoaso!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Ma gandeam la prieteni....s-au pierdut in minciuni

Ma gandeam la familie...s-au pierdut in strigate

Ma gandeam la colegi....s-au pierdut printre cioburi si ghimpi

Ma gandeam la tine....si......te-am pierdut in sufletul meu





bY: nIkO ^_^




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
°º•ღ♥ Vrei sa te injur?sa.mi bag...inima.n pieptul tau,sa.mi sugi...sufletul si toata iubirea pe care tzi.o port!Sa te omoare...iubirea mea,sa te ia...dragostea mea,si sa fuga cu tine...Auzi?Stii ceva?Ia mai dute tu.n sufletzelu meu k mai facut sa te iubesk;)):X:X:X:>




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
niciodata sa nu spui niciodata pentru k nu uita inima iubeste pe cine nu vrea




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
Ma joc cu o grenada…psst… mi-a cazut cuiul pe jos…




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
Atunci cand vantul va bate peste parul tau sa-ti adunci aminte de numele meu......




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
mai bine te pup............................ decat sa te sarut



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu