Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
ce e mai prost decat o maimuta.......? o blonda care nu face deosebirea dintre ea si o maimuta:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
am sperat sa te-ntaalnesc

si sati spun ca te iubesc

thu esty ingerashul meu

te voi adora mereu...:)




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
CAUT STATUS SI GAGIU




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
prea dulce k sa fiu light.........




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
am invatzat k orikt mi`ar pasa mie..altora s`ar putea sa nu le pese si k orikt de mult ai suferi nimeni nu se va opri in loc pt durerea tha:-




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Unii vorbesc ca sa nu adoarma shi altzii dorm ca sa nu vorbeasca...




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
esti baiat atragator

da'i sperante fetelor

de baieti invidiat k ai multe fitze'n cap

mule fete pacalesti

dar pe mine ma iubesti...

te iubesk enorm farcutza :X:X:X

esti viatza mea puisor:X:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
Iubesc si sunt iubita asta inseamna ca sunt fericita!




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
ma uit in jur...te vad numai pe tn...ma uit in spate...vad numai amintirile cu tn...ma uit in fata ma vad pe mn plangand dupa tn!




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Imi pierd calea

Si nu mai e mult pana s-o scoti in evidenta

Nu pot sa plang

Pentru ca stiu ca aia e slabiciune in ochii tai

Sunt fortata sa simulez

Un zambet,un suras,in fiecare zi a vietii mele

Inima mea nu poate sa se sfasie

Cand nu era cu ce sa se inceapa




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
opusul dragostei nu este ura este indiferenta




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
/̵͇̿̿/̿̿”̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ̿




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
٩(-̮̮̃-̃)۶




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
~~((-_-))~~_¯¯_/¯¯_numele tau aici_¯¯_/¯¯_~~((-_-))~~




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
prea multi prosti pentru o tara asa de mica




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
Tzi-am furat o sarutare

Sh u rau te-ai suparat

Eu sunt gata de impacare

Sa itzi dau ce tzi-am furat




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
Imi va fi dor...

Imi va fi rece...

Dar timpul nu va vindeca...

Ci doar va trece...




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
De ce nu-ncerci, sa ma intelegi ?

Macar asculta-ma, ca nu mai vreau sa pleci !

Nu mai vreau sa te stiu mereu pe strada,

Nu-i bine ce faci, inceteaza-odata !




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
Fata desteapta SaRuTa,dar nu iubeste, AsCuLtA,dar nu crede si PlEaCa inainte de a fi dezamagita !




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
decat sa ma doboare ceilalti mai bn ma dobor singura



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu