Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
stiu ca akolo oriunde ai fii te gandesti la mn....




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
mutli ar vrea dar nu au daru sa-ntreaca originalul




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
e greu sa mergi pe strada..

si lumea so privesti...

kand nu e langa tn fiintza ce-o iubesti...:X:X:X




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
Mai available ca oricind !




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
Chuck Norris a lovit o singură dată pe lângă - de atunci cerul e albastru.




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
Te iubesc pentru ca ma faci fericita ,te iubesc pentru ca nu as putea trai fara fericirea pe care tu mi-o daruiesti in fiecare zi ,te iubesc fiindca existi.




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
cand vei zambi sati amintesti ca eu plangeam cand vei bea sati amintesti ca eu speram cand vei varsa o lacrima sati amintesti ca eu eram singura persoana care iti zambea




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
nu's la PC....decat la calc....:))




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
TE URASC!

si nu ezit sa t-o spun!

placa!sh dat din drum!

mi-ai frant aripile-n zbor!

din ura ma sa te omor!




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
sunt singura care te face sa raza, sa simti, sa plangi ... si nu'mi pare rau... tot ce'am facut, peste tot unde'am fost ... nu'mi rau, nu sunt EA!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
Reintoarceri,incercari

Si momente retraite

Certuri grele,impacari

Si incercari nereusite




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
iubirea se naste din priviri, creste pe buze shi moare in lacrimi




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
visul meu s-a stins cuminte, asa cum a inceput… si nu stiu cu ce am gresit...simt ca vorba ta ma minte...dar eu nu pot sa te uit...




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
Cea mai ucigătoare otravă este lacrima pură.




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
as vrea sa spun ca totul a fost frumos,

multumesc pentru orice secunda,

azi totul e trecut,

azi totul s-a pierdut…




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
ingeras din cer picat,ochii tai m-au fermecat,dintr-o singura privire,m-am indragostit de tine...:-*




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
Nu merita sa plangi pentru nimeni, si cei care merita nu te vor face sa plangi...




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
Nu distrug visele… injectez sperantza :X




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
pentru sanatatea dumneavoastra evitati eccesul de scoala,teme si invatat dak apar manifestari neplacute consultati o vacanta....




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
dak inima te doare, i-a reteta urmatoare:

2 grame sarutari

20 imbratisari

iar de boala se agraveaza si reteta se bubleaza, si semnez cu mana mea: doamna doctor ''dragostea'' :X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu