Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
dragostea de cativa ani ai vandut`o pt bani dar sa ji iubirea mea iti va lispi dk nu eu atunci cne iti da din suflet iubirea banii nu pot cumpara ce este in inima mea [by baby`s]




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
dnd dresez rame:)):)):)):))




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
dnd, dekt dak vrei sa-mi spui k ma iubesti




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
Mai facut mult sa sufar! Mai facut sa plang mereu, Spui ca mai iubit dar pentru tine mereu dragostea a fost o gluma, o joaca tu nu stii ce ie aia dragoste! Spuneai ca ma iubesti si nu ma vei parasi NICIODATA!!! Mereu ai fost un mincinos! Acum stau singura si suspin din cauza ta ca mai uitat pe mine si ai luato pe ea! Am incercat sa te uit sa ma indragostesc de al cineva chiar am avut si o relatie cu cineva dar nu team putut uita asa ca mam despartit de acel baiat! Dupa toate ce mi-ai facut si mai facut sa sufar astia 2 ani de zile CUM POT SA TE MAI IUBESC ASA DE MULT? asta e pt tn suff meu... ca nu ai stiut sa ma pretuiesti mereu spuneai ca ma iubesti dar u nu stii ce ie aia dragoste!!1 TE VOI IUBI ETERN....:x:x:((




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
a mea si'a ta e vina,dar ne stiam din prima eu numa sufeream alta viata aveam.




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
Daca`ar fi ceva pe lume pentru care as muri....Fara sa stai pe ganduri ai sti...ca ochii tai ar fi:((




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
"..... a iubi inseamna a suferi...dar cum multi nu dtiu cei iubirea.....asa se distruge tot ce sa construit....":X:X:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
Cand voi muri as vrea sa ma transform in dor sa ma stropesti cu ale tale lacrimi,sa simt ca nu iti e usor




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
DND.......nu dati buzz!!! ca a ouat gaina si se sperie usor




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
de ce ai plecat? si nu vrei sa privesti in urma sa vezi ce ai lasat? :((




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
te iubesk din prima zi




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
daca iti dau 2 pumni in nas te refuza toate spitalele asa ca nu deranja




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
iubirea este o apa




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
ai ridicat din prima cu tupeu

cortina ce acoperea teatru' viselor din sufletu' meu

suntem actori noi 2, jucam un rol ciudat

cu scene pe care nu le’am mai repetat




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
indiferenta ta doare..nu stiu ce sa mai zic..tiam zisd atatea despre mine ..eu sunt pentru tine o carte deschisa




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
valoarea unui barbat este data si de femeia pe care o are langa el...




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
Loading...




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
hai ma nene laso balta....ca mn nu poti fi!!degeaba te lauzi nu iti iese...




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
M-am trezit luni si m-am gandit marti sa am duc la scoala miercuri dar cand am vazut joi ca se apropie vineri m-am gandit sambata sa ma duc la scoala duminica dar mi-am dat seama ca sunt liber.RESPECTATI PROGRAMUL!![mass]




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
esti trandafirul crescut in inima mea promit sa fiu apa ceru sh pamantu ca sa nu te ofilesi dar uh promiti sa infloresti numai pt mine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu