Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
maine e o altha zi fara uh......poimaneh tot asha......peste o sapt. la fel....peste o luna tot asha.....peste un an te vei intoarce la mine.......dar atunci e prea tarziu......ptr. ca inima mea are pe altcineva......:X:X:X:X




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
cu treaba




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
~...[MiNo_On3 K Se VeZi]...~

~...[Ai Reo_OsHiT Sa ImI CiTeShTy StS-o_O]...~




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
sunt ca o pastila...daca nu ma inghiti...sugema




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Esty intr-o sala in juru tau sunt 150 de emo shi un manelist ai un pistol q un glont ...... In cine tragi??? In manelist ca emo s-e omoara singuri




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
Dragostea...Un cuvant pe care nimeni nu.l intelege.




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Am porc EMO de vanzare...cine vrea?...isi taie venele singur:))




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
Vrei sa auzi ceva ?

Vrei sa zbori pan la teras ?




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
mah tre sa compun un sts casa citeasca prostii :))




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
f0aie verde de banat

pr0fu de m1 e aur0|ac

f0aie verde barabu|a

pe pankisti ii d0aren pu|a

ka diriga e 0 pr0asta

si mai rau e pr0asta n0astra :)))=))




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
Foaie verde casttravete am dat hedshot prin perette n-a fost wall a fost bulan si mi-a dat adminu` ban Hai HAi..!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
nevasta m-a certat ca m-am despartit de prietena ei




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
pentru ionutz




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
te iubesc in scris

te iubesc in vis

te iubesc mereu

ejty ingerul meu




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
Moshule de sarbathori sa-mi aduci in dormithor sub bradutz...iubitzelul mheu Yonutz




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Loading:99%




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
yty trymyt pryn ker sy luna multy pupyky de noapte buna yar pryntr-o syngura stea ity trymyt gurytza mea te yubesk puisorul meu mik




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
of,cat as vrea sa te intorci :(




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
mam nascut sa jok pervers dar nu sunt pe interes sunt mika dar sunt versata de toate invidiata ochi caprui si piele fina pentru tine sunt regina




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
daca mai vrei impreuna sa fim nu mai incerca.ranile deabia se vindeca dupa ultima despartire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu