Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
eu mor dupa tine ma sinucid k sunt emo




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
dintr-o relatie de 2 zile eo te-am ubit ka proasta iar uh ti-ai batut jok de ubirea mea sincera...am crezut k ma iubesti , dar se vede k m-am inselat...dupa ce ne-am despartit , alta fatha a intrat in viata ta , iar din asta am inteles k mai dat la o parte...dar eo sper k inka mai pastrat undeva akolo in inima ta..mereu sa stii k te voi iubi ji n




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
te voi iubi toata viata mea




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
ce frumoa




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
acesta nu e un status e un sfat pt mihai pt k miau dat lacrimile cand am citit povestea lui ... am patit acelasi lucru ....dragostea e uyn joc naiv in care orice ai face osa pierzi




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
dnd dracu nu doarme




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
iubirea dulce:

cat poate duce?

o zi, o luna sau o viata?

probabil totul e atarnat de o ata

dar depinde de U cat vrei sa fie d groasa




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
URSS = Ursul Repara Sandale Stricate




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
te iubesc....de la moni pt ibrahim love you:X:X:X:X:




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
Nu uita niciodata ca esti om!




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
te iuby moolt diana:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
ochii caprui fura inima oricui




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Cand iti v-a fi dor de mine...priveste spre cer!! acolo voi fi eu!!!aproape de tine mereu!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
te iubesc in stil gabana k esti dulce k bombona




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
Tu ca mine nu gasesti eu ca tine nu mai caut..:D




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
Dak asi fi o pisicutza....

As iubi un motanel....

Dar asa sunt o fetitza ...

Shi iubesc un baietzel...;););)




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
vezi ca poate ai treaba si te retin...




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
sa porti in gind

sa porti o vesnicie

acestu cuvint

numit prietenie




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
toata ziua m'am gandit la statusu' asta....




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
eu nu vreau sa scriu nici un sts pt k toate is la fel...ridicol...daca simnti cv pt o persoana nu trebue sa te duci p google ect...sa kuti sts....nu e drept..insemna k iti bati joc de el sau de ea...nu ai inima in tne(ksa o luom asa)..:(:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu