Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
:) te yubeam si nu am spus , iubeam ochi tai, parfumul tau , misterul tau ascuns, akum nu mai am nimik, si tot ce mia ramas .. sa dus




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
fetele trebuie tinunte in puff:puf o palma puf un pumn:X:X:X:X:




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Vorbesc cu el,

dar te am în gând pe tine.

Îl ating pe el,

dar te simt pe tine.

Îl sărut pe el

Gândindu-mă că te sărut pe tine.

M-am cuplat cu el

ca să te uit pe tine.

Cu toate astea...

Nu-l iubesc pe el,

Te iubesc pe tine!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
daca te gandesti ca nu mai e nici o speranta.....gandestete la pesroanele cre te iubesc o sa gasesti puterea de a merge inainte




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
dnd dau gainile cu ruj ....:)):)):)):))mai multe informatii pe id : suflet_chinuit97 :-*




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
am crezut k am intalnit tot ce e frumos in viata....asta pana sa te cunosc pe tn




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
NU ma uri ca sunt mai buna ca tine...urastema k prietenu tau isi intoarce capu dupa mine chiar si atunci cand e de mana cu tine....




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
je cade tu ma scape tu es grand ios petit




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
foaie verde lamaita uite prostu cum citeste.:P




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
pretenii...adevaratzi...nu te-ar face sa plyngi!




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
Nu M@ Sup@R@

K iTi @R@T iNiM@ M3@

Si Nu Cr3D k Vr3i S-o V3Zi CuM pL@Ng3

C@ Tu Nu M@I 3StI

:x:x:x




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
Orce are pret...iar eu sunt dispus sa il platesc




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
iubeste ca sa fii iubita,

doreste ca sa fi dorita,

intelege ca sa fi inteleasa,

si vei fi fericita

by onuka




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
doua fire

doua paie

ia ciuleandra

la bataie:)):)):))




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
nu beau nu injur nu fumez...Ah bagamias p**a miam scapat tigarea-n bere




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
fetelor sa stiti ca dragostea nu tine cont de varsta de statura de distanta de aspectul fizic.Si daca ati suferit dupa cineva inseamna ca acel cineva nu a stiut sa va pretuiasca.DUPA TRENUL CARE PLEACA NICIODATA SA NU FUGI CACI VINE ALTU,asta am invatat de la profesorul meu din generala SUFAN DANUT care maia dat sfatul acesta si sa stiti ca ma ajutat cu drag neag mihaela




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
Pina acuma dracula bea sinsele fetelor virgine ... dar in 2009 a murit de sete...:D By Deea




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
aM BAUT SI BEAU MEREU bn bn nu mi greu




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
snt trist plang j suspin pt viteazul dragos




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
Te Iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu