Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
sunt frumusel sunt frumusel ooooo ce beau baietzii?? bem coca-cola nu se vede da cand or sta oualele in cui




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
mi se ura




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
Sunt Kominte Shy The Faq Din Kovinte




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
lasa ka nu furam tiby draga!




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Dragul meu baiat finutz

Asta noapte ai faqt un partz

S-a simtizit la sex din nou

Cand erai fara tricow.




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Trei iezi cucuieti usa mami descuieti

Ca mama va duce voua de la tata doua oua

=))=))




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
aho aho si tar tar tar priponiteas pula-n cur iese popa din altar cu pula facuta par preoteasa cand ii vede drept la pula se repede ! Ia fa mana de p pula ca-ti dau cu ia peste gura!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
daca ai fi o porumbita ai iubi un porumbel :D:D:D dar tu esti o fetitza si iubesti un baietel




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
Iti doresc ca de ziua ta sa ai trei masini in fata casei: POLITIA, POMPIERII si SALVAREA! :)




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Te iiubesk dar nu putem fi impreuna......Toti prietenii ne invidie:((




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
Esti tot ce am pe lume ....dar lumea nu e doar a mea:(




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
muri mortul:)):)):)):)):))




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
am invatat sa yubesc un prost ,sa-l yubesc mult shi fara rost:(((by byby)




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
chiar dak esti departe...de mn..asta nu ma face sa ma opresc,,,sa te iubesc..dar totu depinde de uh..




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
MesAj Ptr. toaTe fetEle:::drESatyy Pe frAyery;);););):))




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
''E un inceput pentru toate si un sfarsit pentru fiecare in parte.....viata bate filmu.....filmu in care noi2 am fi rezistat mai mult decat termenu altora de valabilitate...:-




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
eu iubesc pe cnv dar din pacate el nu vede...sau nu il intereseaza...a fost si este viata mea.imi doresc sa imi iau gandul de la el dar nu pot..il astept..chiar daca stiu ca numai vine inapoi...a ales familia si a uitat de mn..imi promitea luna si stelele...eu il vroiam decat pe al dar din pacate acum am ramas singura...as vrea sa mor sa nu mai simt nmk...te iubesc Robert!sper sa fii fericit alaturi de cine crezi ca te va face fericit




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
era un concurs de furat

anglia,franta romania

intra anglia in hala iese dupa 30 mn

se cunostea pe aici pe colo

intra franta ese de pe 30 mn

se cunostia pe ici pe colo

intra romania ese de pe 15 mn

si intreaba badigardul

sefu furam si prizele?




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
Virusi sunt cei mai inportanti actori din pc




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
eu lam iubit dar el ma tradat!!! sunt foarte suparata pe fostul meu prieten razvan aidiul meu este andutza_112 si in caz de ceva cautati-ma



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu