Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
ma duc de dimineatza la skoala....colegii ma anunta k avem in clasa o maimuta si un porc....cand intru o vad pe profa d mate si p profu d istorie:)):))




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
fata...te rog nuti mai schimbat rujurile plz...ca miai facut p**a curcubeu




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
dorule,dorule,dorule...............iama cu tine dragule.................nu ma duc cu dragostea...............pentru ca e rea




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
boule nu fi vaca




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
itzi pl sts mheu???by Alexandrita




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
Dc cand iubesti nu esti iubit ....pt ca nu aratzi asta ;)




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
FeTeLoR mAnCavas GuRa Nu Mai Va JUCATI CU P***A CA P**a e periculosa si va lasa burta grasa cui ia placut capodopera vot :d




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
Sa va fut in guraaaa pe toti cas nervosss care sunteti la mine in lista..... Si ce mai ziceti sa traiti bineee




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
nu te mai uita asa la statusu meu ca veii lua gripa porcina




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
ce am iubit e un vis pierdut si ce voi iubi e un vis in devenire........




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
secheri




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
rock




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Ne-am indragostit ca dracu: eu de tine tu de altul.




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
-Daca plec, hai vii cu mine? :>

- Unde vrei! :X

-Vreau sa fiu cu tine, vreau sa iti dau ce vrei. ;))




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
de cand iubesc nu gandesc de cand gandesc miam dat seama ca nu iubesc shi doar glumesc=))




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
D.N.D.....caut cercei.......de dai buzz o sa ti-o iei




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
mi-a fosth dor de uh.........dar mi-a trecuth




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
te ador si te iubesc...dar nu stiu kum ma numesk




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
te-am iubit dar uh ti-ai batut joc si m-ai ignorat,akm uh ma iubesti si eu te ignor akm iti v-a plange si tie sufletul precum mi-a plans bie (by gabriela)




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
“[;)]OaRE Sa mA mAi GaNdeSk lA uH?:-? nU MeRiTa,.,,aI ToT dIsPreTul mEu..[:((]”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu