Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Eu vampir tu dracula ne iubim de numa numa




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Si cerul plange neincetat, privind cum ei doi se despart

Si stelele ce cad abea, sa reinvie dragostea




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
foaie verde solzi de peste uite prostu cum citeste....))




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
" Nu trmitetzi massuri" "Intzelegetzi?"....




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
esti o floare

esti un crin

esti parfumul cel mai fin




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
foaie verde de liliac,profu' e aurolac...=))




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
happy




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
te iubesc shi as vrea ca tu sa fii mereu linga mine stiu ca nu se poate dar eu inca te mai astept:(




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
nu da cu piciorul la ceea ce ai deja langa tine...nu te gandi ca o sa gasesti ceva mai bun atata vreme cat deja ai ceva magic langa tine...apreciaza la maxim persoana cu care itzi imparti sentimentele pozitive...iubeste-o shi respect-o pentru ca fara ea...nu ar mai fi ieshit nimic din binele asta care te inconjoara in momentul de fatza...fi recunoscator shi cinstit oferai dragoste shi itzi va da in schimb bucurie....bucuria de a iubi shi de a fi iubit




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
DND imi numar puricii...am ajunj debea la 77...:))




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
SUNT FITZOASA PANA LA MOARTE




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
tot ce a fost intre noi nu mai exista a disparut tot ce am facut noi




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
dnd omor muste




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
fiecar om iubeste pe cnv dar in sufletul lui se vede totdeauna cnv care ii va apartine pe vecie




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
mugetele vacilor se auzea din indepartare ele cereau de mancare...dar una cea mai mare miruna era....si din pot ea glasuia....: -> dak numi dati de mancare o sa fac "MUUUUUU" mai tare:))=)) [by pitic and yonyxu`]




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
foaie verde si-o lalea se scula si plm




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
nu esti esti prost cand esti iubit;)).....esti prost cand suferi dupa cel iubit=))




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
m`am schimbat atat de mult incat nici eu nu ma mai recunosc.........eram cea mai vesela ...acum sun cea mai trista .........eram iubita ...akum nu mai sunt ....aveam f multzi prieteni.....doar unul mi`a ramas alaturi....aveam vise maretze.....akum nu mai am nici sentimente......ma cert cu toti ...







ore dc???....m`au afectat ff mult unele lucruri care s`au petrecut in viatza mea.......nu suportam pe nimeni .....







toete astea datorita unor fosti prieteni :((




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Sa nu uiti ca DND inseamna ocupat (daca nu ma lasi potz si sa ma despart de tn.) :P:P:P




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
mata tactu sorta fractu matamata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu