Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
SuNt FaTa FiTzOaSa DaR sI pReTeNtZiOaSa

De Ma SuPeRi FoArTe TaRe

PoTi Sa`Ti CeRi IeRtArE

Si`N gEnUnChI u De Ti`Ai CeRe

Ca MiNe N`o Sa Ai PuTeRe!




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Dati-mi si mie un ban

K am vila si mertan




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
azi iubesti o alta fata fericire iti doresc alta draoste te asteapta si te rog s ao pastrezi




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
ma dau cu sania in frigider




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
prostia se plateste..de aceia merge asa rau in Romania




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
__ 8 litere .. 2 cuvinte .. 1 sg sens : Te Iubesc :X:X:X __





CoplilUtSa




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
I just love walking in rain because nobody can see my tears




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
aceasta ste un sts:X:XX:X:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
Dragostea mea pentru tine este mai adanca decat Marea si mai inalta decat Cerul

Te iubesc cu o iubire vesnica de aceea iti daruiesc inima mea!




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
dak iubire nu e atunci nu mai ai de ce trai degeaba.............




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
Tot ce a ramas sunt lacrimi...lacrimi care plang.




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
_____fA ai Fo$t iuBirEa viEtZi mElE...tE-aM faCut sA iMi maNanci DiN paLma...diN paLma aiA qu Care aM faCut laBa fA....pT toate cuRvele cE sE creD cuRve....de la VIZANTE San't Antonio di Gallura SARDEGNIA...




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
Mi dor fraiere de tine




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
Te MaI aStEpT o zi SaU DOuA si CaNd TE VaD Ma FaC cA plOuA




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
DND..Probleme Tehnice:))




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
t iubesk t doresk date draq k glumesk(Lun@)




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
Daca asi putea sa dau timpul inapoi asi face-o ....ce sa fac daca nu stiu sa distrug zidul asata de ura care ne desparte...?si de ce nu poate as fie bine..?de ce nu e suficienta iubirea...?de ce fiecare clipa de fericire trebuie sa o platesti in lacrimi ...?de ce..?

by madalina_silvia2005:P




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
dnd.....dau omor lu uby :X:X~X( al dreaq baiat..nu se lasa ushor




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
Inima mea e k un templu:intri,te rogi, si dak meriti ramai...U nu te'ai rugat si totusi ai intrat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu