Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
de la mn pt tn un castron d fericire:D




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
scopul meu in viatza este sa nu am niciun scop...st ca este imposibil dar incerc non stop




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
knd iti v`a fi dor de mn aduti aminte k m`ai lasat sa plec;)




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
Cu gReU O Sa uIt iUbIrEa dInTrE nOi Si dOrUl MeU dE tInE...iUbEsTe tU pE CiNe vReI...dAr Nu UiTa dE mInE...




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
” Am citit ca tutunul dauneaza si... m-am lasat de fumat! Am citit ca alcoolul dauneaza si.. m-am lasat de baut ! Am citit ca sexul dauneaza si... m-am lasat de... citit ! ”




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
Sunt plekt dupa paine shi oua ,dak nu sunt la paine cauta-ma la oua:D




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
as vrea sa intrerup ....... al vietzi pas grapit .... ca prietenia dintre noi ..... sa nu aiba sfarsit




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
de`ar fi scoala o iubire

subiectul ochii capriu

as studia la nebunie

ca sa aiu premiul intai:X:X:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
te besk moolt moolt .nu te va iubi nimeni ca mn cand ai sa interlgi.dc te porti asa te beskkkkkkkkk




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
am fost nascuta inteligenta dar scoala m-a distrus




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
te dai mai incolo sa intru si eu online...




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
[Am intRebAri de pUs

rAspUnsUri de dAt

gAndUri de aScuNs

OamEni dE uiTaT]



by aLEcs|aNdRa[:x]




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
busy...de tot




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
impreuna am fost...

acum nu mai suntem...

era totul frumos ...

acum nu mai este...

avem drumuri diferite...

oare de ce?:((:((....te iubesc mult robert..mi-e dor de tine..iarta-ma:((...(roxy)




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
-Nimeni vreodata n`o sa reuJeasca sa ne desParta :x U ejtI a mea :X Ji numa` a mea




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
!!! 6 adevaruri in viata :

1) nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba .

2) toti idiotii incearca dupa ce citesc asta.

3) primul adevar e o minciuna.

4) zambesti acum pt ca esti un idiot.

5) vei trimite mai departe unui alt idiot.

6) inca mai ai un zambet pe fata ...




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
puiu sa nu ma parasesti niciodata ca nush ce m-as face fara tine sincer.....cred ca a-s muri fara sa te simt langa mine ......fara sa ma faci sa visez..........fara sa te iubesc




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
imi fuge bunik prin cotetz......;)




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
''ma gandeam k tine la mne k adevarat k toate gesturile lui si sarutarile lui sunt adevarate dar m-am inselat au fost numai minciuni''




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
Eh...multumesc pentru aprecieri...m`am gandit toata ziua la acest status!;):-))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu