Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
papusa tuturor .....jukaria nimanui[:X:X:X:X] larysa




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
curajul inseamna sa-ti recunosti sentimentele inutile si sa lupti cu ele k sa dispara....




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
Exista o solutie la orice problema. Singura dificultate este sa o gasesti.




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
ejti prost de bubui dal mai departe




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
Sunt suparat ...

Din cauza prietenilor tradatori

Eu stau si plang si suspin ca un izvor..

Mi-aduc aminte mereu detine dar e prea tarziu sa fiu din nou cu tine




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
Iubirea e ca un razboi...

Incepe dintr`un nimic...

Si se termina greu...

Dar iti va ramane mereu in memorie;)

[:X]By ^MeLo^[:X]




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
Te-am iubit...te iubesc...si...te voi iubi mereu




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
cOnTiNuAtZi sA fItZi fRaIeRi k o fAcEtZi bInE:X...by elllaooo:X




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
Dragostea e ca vantu nu o vezi dar o simti




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
zambete celui ce te-a parasit sa nu creada k iti pare rau;)




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
Ce potzi face cand persoana care te face sa plangi,este singura care te poate consola?




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
Stau in camera mea inchisa,cu gandul la ziua urmatoare,mie teama,mie frica,ma ingrozesc clipele acestea de singuratate si stau eu uneori asa si ma ganesc tot la tine si nu ma mai uit inapoi pentru ca am suferit si nu vreau sa vad cum si de ce pentru ca vreau sa uit.




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
knd te`am vazut

mi`a fo` frik sa nu te plac

knd te`am placut mi`a fo` frik sa nu t iubesc

acu` k t iubesc mi`e frik sa nu te pierd:X




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
SUNT SAU NU SUNT:-??...HAI PA PANA MA HOTARASC




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
||suntem fete ^^ALINTATE^^pe baietzi ii dam pe spate suntem fete frumusele fara ^^FITZE^^ si ^^REBELE^^||




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
Daca iubeşti un om perfect, n-ai niciun merit că-l iubeşti




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
trm 3 capace de sicriu la adresa cimitirului belu,si potzi cashtiga o excursie in rai,si un sicriu gratuit cado cadooooo....:))




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
DND : fac baie furnicilor in toaleta




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
DND ! Bunica La PC!! Nu Da BUZZ!! ca se sperie!!




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
To love means to risk not being loved back



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu