Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
dnd ma dau cu lingura in frigider




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
am iubit, am sperat dar degeaba ca el tot pe alta iubeste




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
am ramas la fel de inocentha... diferentza e k akm nu imi mai e frik de A.P.A.R.E.N.T.Z.E....iubesk p cne ma iubeshte.... By [DeNNy]:*




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
Inima mea din piept

Bate-n truna fara stop

Bate si nu se opreste

Si la Gaby se gandeste!!

Te iubesc,Gaby!




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
de cand ai intrat in viata mea...totul s-a schimbat.mi-ai aratat ce e iubirea,m-ai facut sa simt ceva ce niciodata nu am simtit pt nimeni..iar acum dk tu vei pleca din viata mea,eu nu voi mai avea nimic..pt k tu erai totul pt mine.erai,esti si vei fi iubirea vietii mele indiferent de ce se va intampla.te iubesc enorm sufletelul meu scump.




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
DND ma joc cu colectia de bombe apocaliptice a bunicii




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
iubirea nu te va cauta niciodata...tu va trebui sa o cauti pe EA...




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
The heat pump is an air conditioner that the heat pump acts like an air conditioner.The capacity of a water heater is an important consideration,the most common type of water heater in the us,its first water heater in 1936.the eco swimming pool heat pump is ideal for smaller pools.




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
ma laudam amicilor k am gasit fata ideala;

niki prin gand nu imi trecea k pt tyne era vrajala;

acel te iubesc te doresc era in zadar;

akm k am ramas singur dragostea ii k un zar




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
imi pare rau k totul s-a terminat akum...akum knd ne iubeam mai mult..mi-ai pus increderea la ncercare,,gandeste-te k au fost clipe frumoase din vatza pertecute impeuna.,..m-ai putut avea..m-ai putut vedea...ai ales sa ma pierzi ...1 dat ptr prietene ..1 dat ptr prieten,,n-am ce-ti face probabil tiau zis-o multi k esty si ai fost un prost..te-am iubyt bebe:((:((:(..dc am terminat-o asa/???..orgoliul si ambitita mea ma vor face sa stau kat ma departe d tine..sa te urasc k toata fiintza pe zi ce trece tot mai mult...




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
In fiecari zi ma rog

Din inima k sa te scot

Tu nu meriti iubirea mea

Nu ai putea sa intelegi nu

Cum sufar zile intregi

Iar noptile is pustii si reci




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
Tristetea m-a cuprins si vreau sa plang ... nu mai pot ... te iubesc si te vreau inapoi ...




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
Ceea ce iti scriu acum nu sunt cuvinte.....sunt bucati de suflet si minte........caci dragostea nu se scrie,se simnte




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
intre atatea secrete mincinoase,intre vise ce se rup precum aerul,intre ruine de iluzii,deasupra unei mari de singuratati,are inima plina de durere,dar iubirea a prins viata in privirea ei si a ramas cuibarita inr-un colt al inimii.




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
o iubesc dar e atat d idioata ink nu isi da seama d asta




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
1. AM INVATAT CA ORICAT MI-AR PASA MIE, ALTORA S-AR PUTEA SA NU LE PESE !

2. Un om a spus candva o vorba mare, iarta-ti dusmanii pentru ca o sa-i enervezi mai tare

3. Muncesti 12 ore pe zi pentru ca viata ta sa capete un sens, esti rupt de oboseala si fericirea e pe contrasens

4. Adevarul este o flacara atat de luminoasa incat multi oameni nu-i pot suporta lumina. Unii inchid ochii ca sa nu-l vada, iar altii fug ca sa nu fie arsi




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
a-nceput de ieri sa cada

cate un elev pe strada

si mai cad in continuare

de a tezelor teroare

ca au profa la romana

o vaca nebuna

si la mate un mistret

o clasa k un cotet la fizik si kimie

cate-o sperietoare vie

numai 3 stiu ca sa spuna

si sa urle pana la luna

la istorie,ce sa faci,

profa te scoate din draci

ca la teze si lucrari

da note la ? domnitori?

iar aia de geografie

dobitoaca de cand se stie

la civica un magar

vanator la aprozar

vine k sa ne invete

ca-n guvern sunt numai zdrente

la muzica un tembel

canta numai pt el

la desen o screlozata

vrea doar opere de arta

la latina cu o ciumama

mananca doar matraguma

se uita la tine o data

ai cosmaruri viata toata




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
dnd culc vaca




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
Daca iubesti un om lasa-l liber.Daca se intoarce e al tau, daca nu, nu l-ai avut niciodata. [Laura Petrea]




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
Esti departe...ce pot sa fac decat sa te iubesc shi sa sper ca te vei intoarce intr-o zi la mine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu