Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
Andreea si Cristian




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
T3 Iubesk saritziar ochi pe periti colorati dak te vad cu alta jur ca te fac cartofi prajiti :X:X te ube maimutoiu meu :X




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
parca's blestemata sa nu am parte de cine mi'e drag

mereu cineva apare'n viata mea si'mi otraveste inima

pe cine'am iubit pentru alta iubire azi m'a parasit

de ce Doamne'mi dai blestemul greu,in dragoste sa pierd mereu

qm de poti avea o inima atat de perversa si rea...

o alta iubire ti'ai gasit ca si qm nu te'as fi iubit



sarutul tau as vrea mereu sa stiu ca este doar al meu....

dar dak ai p'altcineva mai bine pleci din viata mea



si dak as avea vreo 2 inimioare una q fericire alta q suparare.....

knd una'i suparata vreau sa rada cealalta si knd mi'e dor de tine...una sa ma aline



credeam tot ce imi spuneai,tu iubire nu credeai

sa nu'mi spui k ma iubesti..azi nu mai cred in povesti



de ce in visul meu apari...stai o secunda si dispari...

de ce si'n vis ma amagesti...mereu imi spui k ma iubesti



iubeam si eu candva doi ochi caprui

plangeam knd nu'i vedeam de dorul lui

dar ce pacat caci ochii lui minteau,

iar eu ca'ntotdeauna ii credeam



azi in urma voi lasa zilele din viata mea......

clipa knd eu te'am pierdut, ziua knd te'am cunoscut



ori n'ai VRUT, ori n'ai stiut sa pretuiesti ce'ai avut...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
un vampir gade din cer si se agata de fereastra si intra inauntru vede o blonda ce zice vampirul so sperie sug sange sug sange zice blonda nenea aicea se suge pula mai sus se suge sange :)))))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
Foaieverdeprindunpesteuiteprostucumciteste:)):)):))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini cool in fatza casei:salvare,pompieriicsi politia!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
unii ma trateaza cu indiferenta,..da mai dep nu mai zic ca sa nu copiati mai




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
il iubesk mai mult dekat orce pe lumea asta..dar el nu ma iubeste la fel de mult kum il iubesk eu..asa k am decis sa ma indragostesk din nou..:D




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
foaieverdesolzdepesteuiteprostulcumciteste




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
██████████ razuieste aici cu o surubelnita si poti castiga marele premiu : o bataie de la tactu ca ai stricat monitoru si mai mult.... o excursie in fata usii....




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
Dnd mai bine`asa daka nu o vei lua ...:))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
hai pa ca ma doare rau capul si ii si atstatura in reparatii deci nu post tasta si daca scri




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
sad...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
OOOOOOH

Kinda think of it as I really scary (so small)

Little pretty ears and sweaty hands that might be HAIRY!

Reindeer (sharp teeth)

Rudolph (might eat me)

Christmas is kinda strange

When you think about it that way




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
sunt mihaela si vreau sa va spun ca eu mam despartit de iubitul meu marius si vreau sa va dau un status:

te-am cunoscut intro zi insorita cand soarele ne zambea si credeam ca ma iubeai dar mam inselat o iubeai pe ea si neam despartit intr-o zi noroasa cand cerul si nori plangeau




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
Alfabetul incepe cu A, numaratoarea incepe cu 1, tristetea incepe cu o lacrima, iar fericirea mea incepe cu tine




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
status haios




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
NiNgE LinIsTiT IaR FulGi dE NeA IMi aCoPeRa INima ceA FiErbInTE Si tE vOI VedEa Cu ALtI oChiIi Nu Cu cAre tE-aM vAzUt sI Nu tE Voi iuBi Ca lA iNcePUt.....Te IUbEsC incA




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
un om beat a venit la o librarie si zica domnule te rog sa-mi dai 1 pahar de tuica




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
Colo sus in cimitir

Stau mormintele in sir

Daca faci mishto de mine

Fac un loc si pentru tine Eu vampir, Tu dracula,

Eu sug sange, Tu sugi p**a,

Eu cais, Tu lamaie,

Eu dau fructe, Tu iei M*ie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu