Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
citin ziarul zi de zi am gasit trei poezii una scrie te iubesk alta scrie te doresk si a treia si mai bn te iubesk numai pe tine




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
Sunt cuv spuse fara nicio o gandire,nu sunt asa cum vrei ,acum o sa-ti spun "La revedere".Nici nu ma mai uit in urma..pentru ca stiu ca nu am lasat nimik





BY D3NYZA




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Te-am iubit si nu te-ai uitat la mine dar acuma esti inebunit dupa mine




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
in padurea q alune aveau casa 2 pitiki vine pupaza si spune>

DUTE DRQ DE AICI




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
te-am iubit shi te iubesc...dar tu nu iti dai seama




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
daca prostia ar omori....as fi singurul om de pe planeta




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
caut pisica in wc....dnd....saraca o fi murit...




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
Iubim ca sa fim iubiti!




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
Afara ninge zbuciumat, si-n casa arde caloriferul, iar noi pe langa calculator stand, de mult uitaram jocu'... ca ne-am luat cu messu si -am uitat de-a binelea!! Sarbatori fericite tuturor !! :))




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
ce sa ii faci daca sunt trist,

daca nu ma mai iubeste.

sa o f*** in gura de iubire




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
foie verde foi de vita dnd mananc o costita




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
te besc....numa pe tn iubire




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Principii fara sens oamnei ciudati

Multzi ziaros




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
Vorbim d sentimente

Oare trebuie sa le aratam

Cand sunt prea evidente??

Ajunem totul sa riscam




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
cuvintele`unui`baiath`sunt`frumoase`spune`k`te`iubeste`cand `colo`el`te`foloseste




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
dragostea e ca vantul nu o poti vedea dar o potzi simtzi...




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
zambeste...maine sar putea sa fii stirb:))




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
te ubesc u nu eu mor u :((




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
daca deranjezi iti canta dracii live




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
DND.........k MA invata BUNIKA CARATE :P



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu