Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
A cazut o stea

A cazut cu ea

A cazut dorinta mea

A cazut iubirea ta

A cazut dragostea noastra!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
te iubesc dar nu ma crezi te doresc dar nu ma crezi daca tias spune ca te uarsc si ca nu te iubesc mai cede




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
Am talent si mare stil.. fatza, spate si profil




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
privirea mea nu sparge gheata........dar pe tine te face bucati;)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
foaie verde sos de peste uite prostu cum citeste




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
au fost nopti cand nu dormeam ,fiinca tu mai parasit ,iar cand ai plecat miai furat si inima care avea ca pret dragostea...fericirea mea era la tine iar iubirea ta la mine...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
sunt ca un inger fara aripi, fara speranta cu inima ranita pentru ca tea pierdut pe tine....:((




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
Nu ma asteptam k de maine am sa raman fara tne sh ai sa-mi rupi sufletul..

Daka tie iti e mai bne sa numai stau langa tne,eu am sa fac cum sp tu..




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
eu tziam daruit toata increderea mea.....

dar uh tziai batut joc de ea......

eu team crezut o amik......

dar...nai fost dekt o tampita...

dar intro buna zii.....

vei plati.....

ingeri tai nu te mai vor pazi.....

shi tot ce ai facut......

no sa ramana numai trecut....





by:::..mariana199793..::

sper sa se recunoask fta care a greshit




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
DND... bunika la calc ... nu datzi buzz ca se sperie




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
il iubesk dar prostu nu isi da seama




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
DND...ratacit(a) intr-o alta dimensiune




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
Dragostea este un complex periferic amorfozat care in egocentrul pseudeoindividualitatii degaja sentimentul : "hai sa ne f***m




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
DND ma dau cu presu




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
vOi radeTZY De mn K IS dYFErYTA Da shIi eOo rad de vOy k SUTtety tOtY laFeL..




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
erau doua blonde...blonda nr 1:cheama liftul

blonda nr 2:liftule hai...

blonda nr 1:nu asa cu degetu

blonda nr 2:liftule...haide..stiu k vii




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
desigur..u vei si esti iubirea mea dar,in acest moment ma doaren cur de tn




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
ce vezi cand te uiti in ochii unei blonde?

ceafa.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
Vreme trece,

Vreme vine,

M`am indragostit d tn,

Nu stiu ce`i cu mn...

Traiesc un vis?

Am castigat un concurs d Miss?

Nu stiu ....

Tot ce stiu este ca,

Te iubesc din ce in ce mai mult.

Vreme trece,

vreme vine,

Eu nu ma despart d tn.

Aceste versuri sunt pt cnv f drag mie....

Aceasta persoana se stie.

I Love you !

Special for you, from your little RA !




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
foaie verde si-o aluna....

uite lumea cum s-aduna...

foaie verde si-un carnat...

eu lu' mata i l-am bagat... ;)

foaie verde chifteluta....

si cu branza de pe puta...

sa aveti pe masa....

ca viata e frumoasa.... ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu