Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
Cum e cand persoana iubita te ignora?Cum e cand cel p care`l placi p alta o adora?...inima iti plange dar n`ai ce sa`i faci..iti vine sa urlii dar t abtii sh tach! :| :( :((




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
Knd va bate vantul pe la fereastra noastra...

sa ati aduci aminte..

de iubirea noastra...

tb :((:((George




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
te iubesc in stil gabana ca esti dulce ca bomboana , te iubesc in stil versace ca baietilor le place ,te iubesc in stil chanel k sunt dulce eu d fel ...te iubesc in stil armani ca sa moara toti dusmanii




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
iubeste din inima persoana care...te iubeste;)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
As vrea sa fiu iertata

Sa mor cu inima impacat

Oare am gresit si eu\'

Si mai tarziu o sa-mi para rau?!

Platim pentru faptele nostre

Ce odata au fost frumoase

Varsam lacrimi amre

Pentru ceva ce ne doare

Ne distrugem treptat

Apar regrete de neuitat

Apoi singuri ne protejam

De raul ce tot noi il furam

Ne mintim fara sens

Vorbim fara pik de inteles

Ne juram pe ce avem mai sfant

Dar nu ne incredem in cuvant

Ne stapanim pe noi insine

Ne distrugem singuri visele

Profitam de palacerile trupesti

Si-apoi regreti cat traisti

Ne obligam se vedem

Doar ceea ce noi vrem

Parca suntem orbiti

Si de ura inebuniti




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Tuna Doamne si trazneste

Pe acela ce desparte

O iubire adevarata

Drintre un baiat si-o fata




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
dnd ma dau cu sania si mananc sirese




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Te iubesc enorm Te iubesc cand dorm Te iubesc in vis Te iubesc in scris Te iubesc in plans Te iubesc in ras Te iubesc in mers Te iubesc cand cresc Te iubesc mereu Pe cuvantul meu....




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
In ochii tai sunt doar o victima..In ochii mei esti doar o lacrima ..




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
in fiecare clipa ma intreb cand te voi avea langa me odata pentru totdeauna....simt ca lumea se naruie asupra me..nu te pot avea..esti la distzntza nu simti dragostea ce tio port..nu simti nik...pt ca esti un om fara suflet




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
Daca sufletul te va durea vreodata in viata si din ochi lacrimi iti vor curge, nu uita, cel mai frumos vis este acela care....nu se implineste!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
~ˇ^˘°˛`˙´˝ReSpEcTuL e CeEa Ce PrImEsTi Pt Ce fAcI sHi O fAcI biNe.....Uh Ma BaRfEsTi DEsTuL mDecI dIn ReSpEct Ma PiSs P tInE˝´˙`˛°˘^ˇ~




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
nu mai conteaza ce a trecut ......doar ce va urma....:(




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
Esty Prea Prost Pt. Secolul Asta, Teleporteaza-te In Trecut:)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
sunt pe invizilil.....doar prosti ma vad




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
Dnd..ma dau cu sania pe scari si cu preshu in congelator:P ...asa k plz....nu ma intrerupe ..mi-a luat ani sa invat




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
trandafir rosu deschis te iubeste cn a scris te iubeste te doreste fara tn nu traieste




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
Nu pot vorbi ca am mancat ceapa...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
Borcea: M-au bagat la puscarie [:-s] [:((] ! Motivul - Am lovit intamplator de 27 de ori un suporter [Stelist]




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
pe nisipul din gradina eu AM SCRIS CA TE IUBESC DAR ASEARA A FOST furtuna shi cuvintele sau ters. .dar totusi verbul a iubirii noastre e un verb neregulat . .eu ti-l las ca amintire tu sa-l ai de conjugat. .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu