Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
numi strica proasta dispozitie sar putea sa ploua cu ignore si sa coboare sfintii din cer,pe tine ...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
imi caut timpul pierdut




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
Tu de vei iubi pe alta

Eu nu pot sa te opresc

Dar te rog sati fie mila

De cuvantul TE IUBESC




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
se zice ca Dumnezeu stie ce facem noi...e un secret...dar l-am descoperit...El ne intra pe pc si ne sparge parola




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
oriunde vei merge,oriunde vei sta,gandeste-te la mine si nu ma vei uita!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
degeaba iubesti dak acea pers nici nu te baga in seama:((




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
niciodata sa nu crezi ce spun alti!!!!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
imi place sa ma plimb prin ploaie pt nimeni nu observa ca plang




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
ignorantza doare cel mai mult in dragoste




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
momentele acelea in care te simti singur

nu sunt niste momente oarecare

sunt momentele care dor cel mai tare:(




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
dragostea, dragostea adevarata vine pe parcurs.. dragostea nu e data de cine stie ce forte necunoscute, nu pica din cer, ci se obtine.. :x:X:x




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
Tine-ma aproape caci s-ar putea intr-o zi sa realizezi k ai pierdut un DIAMANT in timp k colectionai pietricele




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
Este sapte si ceva

Gandul mi'e la tine

Mi'e dor de privirea ta

Mi'e dor de tine...

Spune'mi tu iubirea mea

Cum sa fac sa te scot din viata mea?

Cum sa fac sa uit de tine?...



M'ai ajutat,mi'ai fost alaturi

Dar nimic mai mult...

Eu te iubesc pe tine...tu pe alta...

Mi'e greu acum cand ai aflat k te iubesc...

Mi'e greu si as vrea

Sa dispar din lumea asta...



Aceste versuri sunt pentru tine ingeras

Te iubesc si n'am ce face




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
iubeste ce vezi, iubeste ce crezi,iubeste si lupta k viatza e scurta




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
ingerii in prag de noapte vin incet plutind in zbor si iti dau o sarutare si un dulce somn usor, noapte buna




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
sa iubesty nu e pacat caci dumnezeu a lasat florile sa infloresca tineri sa se yubeaska




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
TE IUBESC de la pamant la cer si inapoi...TE IUBESC ENORM..SI TU ITI BATI JOC DE MINE...DE CE??

CU CE AM GRESIT??




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
ai plecat dar te ai uitat macar un pik pe cer ........ si soarele isi patase razele cu sange :(




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
a iubi pe cineva e un miracol invizibil pt celalti




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
cand viata iti intoarce spatele apuc-o de fund.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu