Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
doar barbatii au curaj sa o caute pe elodia.Pentru ca femeilor le este frica de fantome




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
Este bine sa lasi bautura , dar este rau sa uiti unde ai puso !!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
nu-ti ridica femeia la cer ca te va insela cu primul inger




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
Totul sa terminat cand u ai plecat.......nimeni nu mi`a spus k se va termina asa......cand te vei intoarce va fi prea tarziu




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
Tot ce pot sa iti ofer de ziua indragostitilor este si va fii inima mea.




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
pAsaRica dUtE iN zBoR lA iUbIrEa MeA iN dOrMiToR,dAcA dOaRmE nO sCuLa,SaRuTo DiN pArTeA mEa:D:D




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
Papusha tuturor,jucaria nimanui..




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
pe langa drum pe langa gard tiema doamne sa nu cad




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
Pe zi ce trece te iubesk mai tare

Caci dragoste pt tn vesnik ea nu moare

Sice bn m-as simti...

Daca langa mn-ai fi

Sa ma atingi sa ma mangai...

Si cumn sa ramai...




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
daca viata e infecta apeleaza la alcool medicinal pentru dezinfectare...




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
nu mai sunt asa cum am fost .....

am oprit intr-o gara cu vise pierdute :(




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
stau in pat cu cartea-n mana...mama-mi spune sa citesc..dar eu cu-ochii plini de lacrimi tot la tn ma gandesc :-




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Cand soarele pe cer apare

Si nori rând pe rand dispar

O pasare -ti va iesi in cale

Si-ti va trimite un dulce

La MUltI aNi !




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
as vrea sa fiu un puisor si-n patul tau sa ma strecor si la ureche sa-ti soptesc te iubesk




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
DAca AS fi UN CUb dE GheATa tI-As aLUneK Pe fATa....pE BuzE Te-aS SarUTa.......aS AjuNGe lA BurIC.......si LA naIBa m-AM toPIt[:X]




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
dragostea este cel mai frumos lucru shi cel mai frumos sentiment...knd ai fluturasi in stomac...te simti cu adevarat indragostit...bsk :x




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
:)) nu te deranja sami mai scri stiu ca si tuh simti ce simt si yo si ori cum nu iti voi scrie :p




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
Ncici nu stii de cate ori tiam adus in vise florii fah...




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
tot ce a fost frumos akum s-a transformat in scrum iar eu nici nam apukat sa te sarut de ramas bun...:( I LOVE YOU



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu