Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
ne contrazicem mereu knd unul greseste ...ne iubim mereu knd unul iubeste ...




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
Cand totul ti se pare greu si lumea te vorbeste,

Te rog, asculta sfatul meu: zambeste si iubeste! :-)




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
te iubesc te iubesc mult si sa stii ca dragostea mea fata de tine este o dragoste sincera si asa va fi si dupa moarte




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
Supararea knd imi vine,bat femeia cu masline=))=))




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
Da

Te Iubesc

Dar Stii ceva?

Mai bine vezi-ti de viatza ta




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
te-am vazut ... in inima mi-ai intrat timpul a trecut dar.. eu tot nu te-am uitat




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
iubirea nu e un simplu joc e mai mult decat norok asa ca grabestete .............etc




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
Si in ziua de ajun cand sa plece mos craciun ..vine elful sil intreaba mosule tu nu ai barba!! Barba mea creste pe drum ii zisese mos craciun ...urca in sanie mai voios sa ne fie de folos...Craciun Fericit Tuturor >:D




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
nu iubi primavara ci floarea in care primavara sa inchis...nu iubi dragostea ci pe cal in care dragostea sa inchis...te iubesc:x




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
fiecare avem o jumatate!!chiar dak ea vine acum in viata noastra sau mai tarziu!!!!desi intarzie(((va veni))))caci nu exista stea fara pereche




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
Adevarul inseamna k ai un iubit fals:X




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
Toti barbati sunt handicapati!? au un picior mai scurt ca celelate doua::)




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
Esti atat de grasa incat nu incapi in gandurile mele!




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
nu mai suport viata asta ... iubesti maine te paraseste... dc? dc eu spunemi dc eu ?? nu mai suport mam saturat dar nu fi trist viata e cu doua fete ...:8




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
Profesorul:Ce Faci? George:Nimic Profesorul:Dar asta faceai si ieri!!! George:N-am terminat




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
Cand prietenii falsi te injunghe pe la spate nu ii ierta caci ei nu teau iertat pe tine cand leai gresit




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
despartire.suferinta




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
Nu ai decat sa faci ce te duce capu sa faci.Acum depinde cu care dintre ele gandesti;)




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
azi esti orbit de fercire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine.dar maine vei gadea dintre nori si vei privi in urma...ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna REGRETUL




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
amintirea este singurul paradis din care nu te poate lua nimeni



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu