Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
iubirea e un chin din care nimeni nu scapa,nimeni nu poate rezista acestui sentiment atat de frumos dar atat de greu....




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
Te iubesk ,te doresc

Doar ,la tine ma gandesc

Si cand ,dorm si cand ,ma trezesc

Doar ,pe tin te iubesk.




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Doi elefanti crosetau apa minerala intr-un bec.Deodata vine mama porcului si intreaba"Iesiti AFARA!". Morala? Nu mancati fructe stricate.




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
Barbat ca mine nu-ti doresc :)))




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Visele de azi sa devina realitate,sperantele d maine impliniri ,orice cadere un pas inainte,gandul bun si fericirea sa te insoteasca mereu..La Multzi Ani!!!>:D




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
Eu departe,tu departe...insa nu te pot uita...Caci figura ta dragutza...Sta mereu in calea mea...




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Citeshte in mainile mele fine . . . cum il mangai pe el asha cum o faceam shi cu tine :) !




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
degeaba lacrimi din iubire...degeaba curg pe obrazul meu..tot raul fericirii noastre,am fost doar eu...:(:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
de ce e asa dura viata cu mine uneori?de ce atunci cand incep sa simt cu adevarat ca sunt iubita,mi se i-a totul?de ce totul se destrama in jurul meu?de ce nu pot fi si eu iubita?




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
glumeste in iubire...

dar nu iuby glumind....

caci cel ce te iubeste...

glumind te paraseste...




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
viata e grea,dar noi o facem mai usoara




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
dragostea e eterna.............:d

dar te lasa kand ittzi e mai greu:d




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
knd am stiut k nu o sa te mai am nu am vrut sa mai traiesc fara tine.dar am reusit sa umplu golul din inima mea si am uitat kt am suferit pentru tine.team iubit aqma nu te mai iubesc.........:(:((




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
DND aspir........la o viata mai buna.




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
credeam ca e o joaca de copil ceea ce simnt pt tine......dar nu a fost asa.....fara sa imi dau seama te iubeam din ce in ce mai mult iar acum am ajuns sa nu stiu ce sa fac pt a te uita..][:(:(:(][




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Nu exista nu-mi place sa beau... BEAU fara sa-mi placa!!!! :D




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
indiferenta ta ma doare .... nu stiu ce sa mai zic.. ti-am zis atatea despre mine... eu sunt pentru tine ca o carte deschisa... nu mai vreau sa sa sufar te yubesc mult




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
dragostea e un lucru important in viatza...chiar dak ea are un sfarsit trist...:(:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
Mi-este dor de tine...

Nu eshti langa mn...

Vreau sa fi mereu in preajma mea...

Mi-este dor de tine...

Te iubesk shti bine...

Shi u imi doresc pe altcineva




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
ai grija sa nu calci in cioburi ca te spargi in figuri



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu