Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
CraCIunUL...inseamna pace...inseamna iubire....inseamna armonie....inseamna cadouri....inseamna sarbatoare...inseamna MOSH CRACIUN




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
centrez roti de cascaval




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
eu nu beau decat d 2 ori p an d ziua mea si in fiecare zi




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
Innoieste-ti sufletul tau bun, asa cum il stiu eu, si traieste momente de fericire si multumire alaturi de cei dragi.Un gand bun de la mine…Toate cele bune!




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
L-uminile

O-rasului

V-egheaza

E-tern




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
de-as putea, de-as putea sa uit totul doamne de-as putea, ca-ci nu pot sa gasesc fara u fericirea mea, e prea mult e prea mult pt me simt k nu mai pot, de-as muri ar mai fii o scapare as uita de tot




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
daca suferi din cauza lui,nu uita ca in curand va suferi si el




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
Sunt fericita...iubitul meu ma parasit...astazi st libera insfarjit...DADA st fericita...d maine fuk tot cemi doresk...k fiekre clipa...vreau din plin so traiesk st fericita..:X:X:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
Da-mi sa sun si eu un minut cu #31# k nu mai merge stelutza:))




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
eu te iubesc nu fac misto si toata lumea sti dar numai u nu stii k tu esti totul pt mn:X:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
A.R.F.E=ARAT.BINE.REALMENTE.FRUMOASA.ESTE:x:x:




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
Cel mai nasol lucru este sa te simti in plus acolo unde candava tu erai totul .




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
maine vei regreta b k astazi mi-ai zs ADIO....si cand ma vei cauta crezand k inca te mai astept,vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea...insa doar atunci cand vei realiza kceea ce cauti u a murit demult vei plange cum am plans si eu....:((




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
Dak dragostea ar putea fi evitata doar inchizand ochii,nu as mai clipi niciodata,

de frik sa nu las sa treak vreo secunda fara sa fiu indragostita de tine




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
Akm incerc sa te uit...:|sa nu ma gandesc la tine...:|dar tu ai ramas in mine:X:*




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
Te iubesc.......te iubesc.....

Alt cuvant nu gasesc.......

Stiu ca te vei gandi la mine

Oriunde ai fi si vei veni!

Cand te vad ca sosesti,

Atat de drag imi vorbesti,

Iar cand in ochi te privesc,

Imi dau seama ce mult TE IUBESC!




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
Un inger urmarit de ghinion,

Cu prieteni falsi care te barfesc,te urasc. Insa cea mai mare durere care o pot avea in suflet,

este ca niciodata nu pot sa inteleg ce este cu toata lumea,

Nimeni nu este prefect,dar nici cu atat de multe defecte nu pot fi




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
DND..ma uit la meci Nemti cu Germani =))




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Iubesc de fapt urasc pentru ca-s mandra

Deasta umplu paharul pentru ca-s goala de dinauntru

Si sunt momente in care as vrea sa te aud din nou




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
munca nu a omorat p nimeni dar de ce sa te risti...??



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu