Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
dnd.....m-am urcat cu furculitza pe acoperis sa vad daca fulgera




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
Inima mea nu poate sta fara a ta




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
DnD .............. CA SE SPERIE puricele de la calculator poate sare pe mn




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
Te port in inima mea,peste tot esti cu mine,nu pot sa fac altceva ca ma gandesc doar la tine,adorm in urma ta imi place sa te privesc, si in somn te-as saruta atat de mult TE IUBESC!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
m-am indragostit de tine....dar tu mi-ai intors spatele...esti cu alta...eu te iubesc...dar tie nu-ti pasa....ti-am spus ca te plac....si mi-ai spus ca nu-ti pasa...m-ai ranit...dar am sa te uit




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
Afara-i soare si frumos

Si-n clasa arde profa

Si noi radem acum de ea

Si-am botezat-o "scrofa"!!!:))




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
stiu ca acolo undeva Mos Craciun exista




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
voi incetea sa te IuBeSC atuNgi CinD Un PiktoR va PuTeA sA pikteze sunetu unei PetaLe de trandafir in cadere in oceanu de cristal ..... sau poate nici atungi :*




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
~~Cazi,te ridici,tot ce-tzi zici e rabdare,Plangi, te distrugi,vrei sa fugi si te doare Dai tot ce ai si ce nai,Totuji pare Ca nu te descurci sa le pui lumea la picioare~~




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
daca nu ar fi fetele

ce ar face baieti?

ar merge pe strada

si ar saruta pereti




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
eu fara dragostea ta asi muri eu fara iubirea tanu asmai fi,

nu am sa-ti gresesc k prea mult pe tn te iubesc

si pana moartea ne va desparti eu te voi iubi....




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
nu sunt rea sunt smecheritha...shi sthiu sa ma fak iubitha...hai sa facem o-ncercare sa vedem kre pe kre....yo diana mumoasa fok....zanutza_diana




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Invata sa pretuiesti ca daca nu cei pierde totul. Invata sa iubesti daca nu nu vei afla ce inseamna dragostea..




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
m-ati cautat atat de mult.....incat imi vine sa ies.....




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
~~as vrea sa te uit?..dar cum so fac cand te iubesc atat de mult..cnd stiu k ink te mai pot ierta..cum sa te scot akum din viata mea?..~~ by miky pt viata ei boby:-




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
Auzi stai .poi stau ma vezi ca alerg




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
E mai usor sa zici "TE IUBESC!!!" decat sa zici "TE URASC!!!"




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
renunt la tot dar nu la tine

renunt la viata si la mine

renunt la tot ce-i omenesc dar lasa-ma sa te iubesc

caci tu esti totul pentru mine

renunt la tot dar nu la tine




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
Dak As PUtEA PIctA feRIciREa,aS IncePE pICturA cu TIne




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
nu tia pasat de mine...nici de ochii mei ...nici de cate lacrimi am varsat...am plans pt tine...am plans de dorul tau..acum snt fericita..iubesc si SUNT IUBITA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu