Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
tzine minte 3 cuvinte: Viata merge inainte




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
ce ar face femeia daca nu ar exista barbatul? ar domestici alt animal




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Bratu si Radoi in statia de Maxi Taxi bratu intreaba cat ma costa pana la continentale soferul ii raspunde 10 Lei Bratu intreaba pe sofer dar dak il iau si pe prietenul meu Radoi cat ma costa tot atat si atunci ii spune lui Radoi vezi ,mereu tiam spus k u nu valorezi nimic:)):));))




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
Cand iti poti imagina ca o floare nu se va ofelii fara apa...cand un peste va trai pe uscat..cand un om va trai fara caldura....poate atunci voi uita de tine:((:((




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
A smile doesn't cost anything .. [un zambet nu costa nimic]




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
Ochii tai imi ascund ceva

spune-mi ce, iubirea mea?

Eu vad in privirea ta ....

ca tu ai pe altcineva ?

spune-mi iubirea mea??:((




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
ce i verde si sta pe pereti?

un castravete tupeist




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
A mai trecut...

Inca o zi a mai trecut

Ma doare inima ca te-am pierdut ,stii

Dar nici un pas nu faci..

Sa revii..:-




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
2 or 2 o face 4 si noi 2 om face altul:P:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
PENTRU O IMBRATISARE APASA TASTA 1

PT UN SARUT APASA TASTA 2

PT O NOAPTE DE VIS ALATURI DE MN APASA TASTA 3

PT CA SA LE AI PE TOATE TASTEAZA NR MEU




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
mai...dnd adik brb care inseamna tot un dnd care a fost kndva un brb care derfapt este DND j gata ca ma doare capu'..:-l:-l




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
traiesc un vis frumos care as vrea sa nu se termine nikiodata ,simpt poate pt prima data in viatza IUBIREA si e numai pt TINE




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Nu esti decat o marioneta sa-ti dai impresii esti vedete..ma faci sa rad esi chiar PENIBIL...dar tu e crezi IREZISTIBIL!!!...




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
maine va iubesc




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
knd te duci la magazin sa nu uiti plasa k aia iti cere bani j nuti mai raman de dulciuri:))




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
evitati excesul de : teme ,scoala si`nvatat




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
” Te v-oi iubi si atunci cand marile vor seca… Te v-oi iubi si atunci cand stancile se v-or topi… Te v-oi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi! “




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
” Toate zilele sunt nopti pana te vad, iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez… “




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
” Nu pot sa respir cand nu esti langa mine, pentru ca tu esti aerul meu! “




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
taci dar nu taci dak iti spun eu sa taci desii tu taci dar nu taci



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu