Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
dc intotdeauna iubirea este umbrita de tristete ?..., dc cuvantul lor este intotdeauna mai puternic decat al meu...?, dc nu incerci macar pt ultima data sa stam fatză in fatză?...dc nu recunosti că am fost prima şi ultima ta fată?de la ligi pt ....el




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
Sperante ireale si vise s-au consumat In false idealuri s-au transformat Eu am crezut in tine Tu ai facut doar ce ai vrut Si poate ai tinut la mine dar sa-mi arati nu ai stiut M-ai ranit de atatea ori parca nici nu existam Poate nu imi pasa daca nu te iubeam Ma durut ca ai fost primul care mia intors spatele In loc sa fii cu mine sami stergi lacrimile Ai fugit cand mia fost greu Desi tu mai invatat Ca ce spun altii nu conteaza De data asta a contat...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
Desi ti-am oferit atata iubire...am primit inapoi numai dezamagire...(by anca)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
Nu face niciodata din suferinta altuia fericirea ta:-(!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
evitati excesul de carti de caiete si de profi




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
Barbatul fara burta .....i k mertanu fara sigla




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
te iubesc ca am placere si te voi iubi mereu ! ,pana ce pamantul negru va calca pe pieptul meu




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
tot ce incerc sa-ti spun e ca am un raspuns, astept doar vremea cand o sa ai .. o intrebare de pus. :-)”




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
Sunt supi rau.....Pentru ca mai parasit.....Dute cu ia....,Si lasama pe mine........:(




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
In inima`i tacere....

In suflet e durere...

Tu ai plekat demult...

Spunandu`mi TE IUBESC...

Si k ma porti in GAND!



bY T!nuTz@




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
Foaie verde de bihor D.N.D sau dau I.G.N.O.R.E




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
ai cel mai frumos zambet din lume dar prefer sa ma ignori decat sa imi zambesti si sa imi tresara inima ... dar nicodata nu vei fii al meu :x te iubesc infinit ...M & A




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
poezie sinistra:

afara-i ceata si-n norat

in casa arde mama

de lustra tatai spanzurat

iar eu ma tai cu lama in frigider in pugi deun kil

sta relexat bunicul

iar din bunic-a mai ramsa

un deget si buricul




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
te salut cu mare dor

din al amantei dormitor

si-ti trimit in dar

o gramada de balegar




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
Loome m-am schimbat...dintr-un inger pazitor intr-un micutz dracusor




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
Zambetul celui care ufera este mai dureros decat lacrimile:(




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
Somnoroase profesoare,

P l cls. se aduna,

Se asc dupa catedra,

Nb.

Shi elevii tot suspina

Catalogu' negru tace

Chiar shi creta d p tabla

Somnu'shi face.

Un elev iese l tabla

Printre cifre sa se'ncurce

Fie'tzi 10'le aproape

Lasa profu' sa se culce!

Peste'a fizicii probleme,

Elevu' shterce tabla noua.

Totu'i vis shi armonie

Knd se suna.:))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
sa zambesck nuh mai pot

urasck viatsa , urasck tot

te iubesck ...

dar imi e greu :(

sa gandesck in locul tau :-<

nu'mi dau seama cum poti fii ...

ai un mod de a gandi ;)

by BuB'les :x [K.A]




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
M-am schimbat in lipsa ta

Aveam tot;dar te-am pierdut

Am crezut ca poti ierta

Si sa fim iar ca la inceput



Azi inca te mai simt

Nu pot sa te ating,

Dar vei ramane,mereu,visul meu..

Orice s-ar intampla

Mereu voi fi a ta

Iar tu vei fi al meu



Mai stai....

Nu iti cer nimic din ce nu poti sa imi dai

Vreau sa mai stai....

Inca o noapte ramai langa mine



Mai stai....

Nu iti cer nimic din ce nu poti sa imi dai

Vreau sa mai stai....

Inca o noapte ramai langa mine



M-am schimbat in lipsa ta

Aveam tot;dar te-am pierdut

Am crezut ca poti ierta

Si sa fim iar ca la inceput



Azi inca te mai simt

Nu pot sa te ating,

Dar vei ramane,mereu,visul meu..

Orice s-ar intampla

Mereu voi fi a ta

Iar tu vei fi al meu



Mai stai....

Nu iti cer nimic din ce nu poti sa imi dai

Vreau sa mai stai....

Inca o noapte ramai langa mine



Mai stai....

Nu iti cer nimic din ce nu poti sa imi dai

Vreau sa mai stai....

Inca o noapte ramai langa mine



Mai stai.....

Maï staď.....




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
Voi fi a ta

Pana ce moartea ma va domina.

Te voi iubi,

Pana cand stelele voi pieri!

Te voi lasa

Singur in lumea ta,

Dar nu uita

Ca locul tau e-n inima mea!

Inima mea

Pe tine nu se va supara,

Dar sper ca tu

Imi vei spune "I love you"!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu