Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Cand ma gandesc k te gandesti

Ca ma gandesc la tine

Gandeste-te k ma gandesc

Ca te gandesti la mine




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Viata e un meci la categoria grea

Cea mai buna lovitura ramane eschiva

Ai o singura repriza

N-are cine sa te-ascunda

Tragi cu dintii pana-n ultima secunda.




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
Regret ziua cand te-am cunoscut ... regret ziua cand ti-am daruit iubirea mea cand mi-ai daruit iubirea ta ...dar acum totul sa stins si stins va ramane TE IUBESC :X :X




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
de-ar fi ceva sa schimb shi sa pot...ash da timpu-napoi s-o rog pe mama sa faca avort:(:(




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucuriile si nebuniile... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
I love you very, very much,

And I am a butterfly;

Who fly in your mint!!!





I LOVE YOU!!!




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
mie` dor de tine..

de vocea ta..

de ochiii taii.

in minte mea

estii o parte

din rai

nu stiu cum

sa fac sa te

ating si fara

tine incet

am sa ma

sting!:x




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
~DuLcE SaU AmArA,CuMiNtE SaU VuLgArA,SuNt o FiInTzA RaRa ShI RaMaN OrIgiNaLa!!!!~




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
Vreau decat o sansa,nu vreau decat sa-ti dovedesc sa si un golan se poate indeagosti




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
DND....sunt pe invizibil:P




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
o privire sh m-ai dat gata..mi-ai luat mintile ..mi s-a pus pata..peste tot te vad numai pe tine..peste tot ma vezi numai pe mine:X:X..made by bruneta




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
prietenii sunt ca vremea...te tradeaza cand te astepti mai putin




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
Alcoolul este viata si viata e alcool:)):)):)).....by PiStA DJ




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
amara e iubirea

si greu de suferit

cand cineva iubeste

si nu este iubit




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
cel mai rau mod in care simti lipsa cuiva e sa stai langa el si sa simti k nu va fi niciodata al tau...by madutza




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
[...]

ieri am plans de fericire cas cu tine

azi plang de suparare

nu mai suntem impreuna

inka nai realizat

dar eu team iubit cu adevarat

[...]





BY ANONIM kittynutzaa




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
Doi copii, o fetita cu plete satene si un baiat cu carlionti bruneti se joaca.Se fugaresc, se prind in brate, se gadila, isi soptesc vise firave, si isi zambesc.Iubirea e o joaca de copil.




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
ai par in cap?? fa`i asigurare ca de maine n`o sa`l mai ai :))




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Draga mea cand team zarit

Tu frumos miai mai zambit

Draga mea frumoasa esti

Esti o zana din povesti



Te iubesc la nesfarsit

Din prima clipa team dorit

Doamne ce frumoasa esti

esti o zana din povesti




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
Dunarea e lina , stelele sclipesc toate ma indeamna k sa te IUBESK! A IUBI nu e pakt ci din contra e frumos k iubirea e lasata chiar de la Iisus Hristos



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu