Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
in italia ... un civil ii da in cap la un italian ..... ce zic ceilalti ?? uitati romanu' .. !!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
daca ai vointza poti mishca muntii din loc , daca ai minte ii lashi acolo ca nu te incurca cu nimic..MARYNA




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
Astept sa vii...dar in zadar, astept un semn de viata de la tine...dar nu mai dai, astept sa ma strangi in brate...dar stiu ca nu o vei mai face...astept orice, dar sa stiu ca-i din partea ta...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
asculta-tzi inima nu prietenii...ei nu vor jtii niciodata ce simtzi u pt mn...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
jtiu ca nu mai existha sperantze...ai ars toate visele..ai facut scrum toate iubirea....ai injunghiat toate klipele frumoase...dar ink sunt in pikioare ..ji ink te iubesk




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
te iubesc dar tie nu iti pasa




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
mi-e dor , mi-e dor de ochii tai albastRi.mi-E dor de sarutul tau. mi-e dor de tinE:(((( De tine ady:([:X]




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
prieteni9 falsi sa imi dea buzz azi fac prezenta !




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
nu pot,nu stiu, nu vreau sa traiesc fata tine...nu vreau nu pot sa fiu departe de tine....mereu incerc din inima sa t scot...nu stiu cat o sa ramai in mintea mea si o sa-ti aud vocea




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
Alaturi de u am invatat ce e iubirea, dar si dezamagirea, durerea si ura. Vreau s t urask dar te iubesk. Mai bne nu iubeam pt k acum am ramas doar cu durerea...:(:-




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
Sunt un fluture venit din amintire,

Un cuib de curcubee plin de privire,

O viata scurta dar si lunga,

Un ragnet tacut pierdut pe langa...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
Am InVatAt Ca DuReAzA aNi Sa CaStIgI iNcReDeRe

Si Ca DoAr In CatEVa SeCuNdE pOtI sA o PiErzi....




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
tU tE MaNdReStI k Ma IuBeStI dAr Nu VrEi Sa ImI dOvEdEjTy




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
~~ :x Sunt Cel Ce Poathe :x ~~

Sa

~~ :xFacka Orike Vrei Uh :x ~~

Cand

~~ :xVine Vorba De o Recompensa :x ~~

Cum Ar Fi

~~ :x O Imbratishare >:d< sji un sarut dulce :x~~

Cum

~~ :x Numai uh sti Viata mea :x ~~ De la Florin :x




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
Culmea cruzimii:sa-ti mananci mucii




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
Imi plache qm ma priveshti

Imi plache knd imi zimbeshti

Imi plache la nebunie knd batzi apropouri k ma beshti

Imi plache sa fii atent knd vb

sh sa imi iei apararea de fiekre data knd greshesk




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
il vezi mereu.Te gandeshti.Oare va fi vreodata al tau?oare cand vei inceta sa ramai doar cu gandul la el.Sa plangi .Incerci sa il apropii de tine.Dar fiecare miscare e in plus sh nu ajuta la nimic.Oare trebuie sa renuntzi ?Vei spera in continuare?Sau vei incerca sa il uitzi..E ceva anormal? in plus ochii kare nu se vad se uita....si nu ar fi doar atat ...potzi sa iubeshti pe cineva care te iubeshte? mai rar ...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
as vorbi q tine..dar am dnd la staus...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu