Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
SUNT TRISA DIN CAUZA UNUI IDIOT CARE MA FACUT SA SUFAR....




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
"Tea-i nascut original ...nu murii Fals"




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Alerg porcul vecinului prin gradina cu furca.......DND




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
dak iubesti...fii sigur k pe calea suferintei ai sa pasesti...




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
la placinte in-ainte,la razboi in-apoi




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
Aseara stand pe gandura am compus aceste raduri cu tristete si amor k de tine mie dor:(




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
Daca ti-am facut vreun rau

Sa ma bata D-zeu

Dak ti-am facut vreun bine

Adutzi aminte de mine




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
esti departe si mie greu ca la tine e sufletul meu si cand ma uit seara la stele as vrea sa fiu in bratele tele




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
Daca vrei sa afli cat de mult ne iubim iesi afara in ploaie si intinde mainile, cate picaturi prinzi, atat ma iubesti, cate picaturi scapi, atat TE IUBESC !!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
Visezi?...viseaza la cineva care te merita

Speri?...spera la cineva mai bun decat el

Gandeste`te k e cineva caruia mereu ii esti prezenta in ganduri:X by aleku_x




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
Intrun alt univers creat de mine visul meu continua....este viu la fel si dragostea noastra

Cand imi e greu si ma simt singur ma las purtat catre acel univers si te gasesk p tn, te simt

dar nu pot sa te ating nu pot sa iti sarut buzele, Lacrimile curg dar degeaba, stiu ca totul sa

terminat la fel de repede cum a inceput




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
stau la geam cu carte-an mana lumea crede ca cites... dar o tin numai de forma si la tine ma gandesc:*:*:*




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
vine vara vine toamna ,vine mos craciun cu sania,peste case peste vaaii,haii deti mai oameni la noii




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
am obosit sa`mi cauth loc

am obosit sa toth provoc

timpul nu sta in loc

simth k ma sufoc si apoi

dau inapoi sunth in deriva




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
DOAR LACRIMI AI LASAT SI UN SUFLET PIERDUT SA-MI TINA DE URAT....




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
sufera cel ce iubeste :(, cel iubit isi bate joc:(




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
Doar uh aduci in viatza mea kuloare

Spune'mi ka eu sunt raza ta de soare

Uh ai cv ke ma inebunesthe

Viatza ku uh e ca o poveste [:x]




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
toata viatza ai trait p str si ai umblat k un hoinar,acum esti scriitor si publici :''Viatza unui boschetar''




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
Uneori,stau sh ma gandesc,

Doamne,nu shtiu qm sa`i multzumesc,

Qm..Sa`i multzumesc pt tot c a facut,

Mi`a dat curaj s devin cn aqm sunt

K m`a intarit.."Fata,mergi inainte.

O s ai parte sh d fapte,nu doar d qvinte.

Oric ar fi,voi fi aici mereu.

Shtii bn t potzi baza,ai sprijinul meo".

Mi`ai dat Doamne tot ce`i mai frumos,nu s putea,

Mi`ai dat sperantza s`o traiesc,sh`o traiesc prin ea,

Mi`a fost alaturi zile bune sh noptzi grele,

Knd plangeam din despartziri sau barfe rele.

Mici copii,ea mereu m apara,

Aqm k`i mare,e k sh mama mea

M alinta,m rasfatza kt s poate,

Sh da sh qm sa ma trezesc la realitate.



[by andrushka din 39:x[A]..:X]

:*




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
Ca sa ai "prieteni adevarati" ai nevoie de 3 lucruri importante pt ei : Masina,Bani si posibilitatea sa renunti la orice pentru ei ..oricand si orice! by kenv;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu