Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
In noaptea trista care ne dsparte de vei simti in jurul tau suspin sa nu te sperii e dorul meu ce vine s'adoarma langa tn!!!!:




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
" Iubestema akuma knd te iubesc...shi eu! Focul stins odata se aprinde foarte greu":X:X:X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
cand viata are multe

sentimete si muta dragoste

de aratat

atunci viata iti ofera

cea mai dura cale

de a ajunge la perssoana iubita

X:X:X:X:



by claudiu




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
cerul e albastru si luna e rotunda:|




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
l-am iubit si-l mai iubes ,fara el nu pot trai,pentru el plang ochii mie si sufar mereu dar lui nu ia pasat si nu ii va pasaa.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
Cand am vrut sa adorm mai bine Chipul tau veni la mine Cand am vrut sa te sarut Chipul tau a disparut Te iubesc!!!!!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
ursuletul meu de plus...eu cu tine-as face dus...doar putin sa ne udam...sub cearceaf sa ne jucam....ce zici iuby incercam?




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
oficial imi merge bine...neoficial e jale....:(




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
Viatza asta e ca hartia igienica……….lunga shi folositoare




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
te iubesc te doresc dute dracu ca glumesc;));)):X:X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
:(..SiCk of CrYiNg,,,TiReD of TrYiNg...YES !...i`m SmIling...but inside..i`m dying..:-




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
hmm ma gandeam sa ma fac emo..dar dak nu-mi taie lama renuntz:((........




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
frunza verde de bihor dnd sau ai ig..




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
Invata sa plangi ca si eu am plans,invata sa plangi pt ca eu rad...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
n as putea sa te inlocuiesc cu alta...asta-i norocul meu sau asta e mi-e soarta.....si dak as stii k moe stiu k n trun dormitor exista o persoana kre o sa i fie dor ......................................melodia asta mi a dedikt o prietenul meu pe kre il iubesc mult




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
pote k ne`am mai certat dar tot ne`am impakt

o zi in kare am plans si alta kare am ras...

ne`a fost usor si greu..

ne`a fost bine si rau

prin kate am trecut tot am ramas amandoi:x




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
Ai pierdut cea fost frumos

Ai pierdut un dar pretios

M-ai pierdut pe mn

Ai pierdut numai fericire

Ai consumat ultima sansa

Ai pikat in plasa (by rebelush.ioana)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
La multi ani cu veselie,

Sanatate pe vecie,

Casa plina de bukate,

Dragoste pr saturate,

Bani la greu..

Noroc cu caru..

LA MULTI ANI si sus paharu!!!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
cand o sa reusesti sa faci ca morcovu atunci is on...:P




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
Macar un zambet de mi-ai darui

Inger albastru....te voi iubi

Imi vrei iubirea, va fii a ta

Nu ma voi teme, caci nu ma vei uita

Esti ultima sansa inainte de apus



E visul ce in suflet fericire mi-a adus



De te-am uitat vreodata, tu sa stii

Eram prea mici, eram niste copii

Jalea ce-n suflet acum mi-apasa

Arde in inima , arde si-n casa



Te inteleg mereu, ce s-a intamplat oare???

In sufletele noastre, de ce iubirea moare...

Raspunsul nu il aud desi eu strig

Zadarnic ma intreb si caut iertare

In zadar , in taina cu glas prietenos

Uita-te de sus in jos



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu