Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
e atat de frig..lacrimile mi-au inchetzat shy nu mai pot sa iubesc... the rog intoarce-te shy fa-ma din nou fericitha...




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
grea e viata unui peste pe uscat,dar mai grea e a unei fete cand iubeste un baiat..




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
As vrea sa cred,sa pot visa,sa te aduk de partea mea,as vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun desapt cat "TE IUBESC"




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
Eu am ales sa tac si nu pot sa iti spun

Ca te iubesc pentru ca ai suflet bun

Sarutul care-n joaca mi l-ai dat

Nici pana astazi eu nu l-am uitat !




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Vad strazi goale parasite cu un suflet de sticla uitat...un vant ce bate si`o vreme rece.Acum stiu...tot ce e frumso repede trece.....




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
Pe zi ce trece CINEVA incepe sa ne contureze aripi,iar cand desenul va fi gata,noi vom zbura la EL si nu ne vom mai intoarce vreodata pe plansa de desen




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
daca vantul marea sau uitarea

vor vrea sa iti fure sarutare

ce pe buze tia ramas

timpului sa ii ceri ragaz

sa mai faca un popas

pe cararile IULIRI in asteptarea FERICIRI:x




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
ceea ce iti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati din suflet si minte, caci dragostea nu se scrie, se simte. TE IUBESC!




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
Ce trist e sa realizezi ca ceea ce simti tu pentru mine e doar prietenie cand eu pentru tine simt o iubire adevarata




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
Aseara mi-am rugat ingerul O:-) sa vina sa te pazeasca,dar s-a intors si mi-a spus zambind:-):,,Un inger nu pazeste alt inger"




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
nu distrug visele..injektez sperantza.:x..[by andrusha]..




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
sub o piatra mare grea doarme beata soacra mea..cititorii mei iubitzi..mai incet sa no trezitzi..




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
cum se numeste un barbat,

care isi baga scula in gura

la o femeie?....

dentist




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
De ce oamneii care ii iubesc imi intorc spatele,si imi spun ca totul va fi bine ...stiind exact ca nu va fi???




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
locurile unde aveam aripi inka ma mai dor:(:(:(:(:




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
ca sa intelegi cat esti de prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea:)




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
mai mult conteaza frumusetea interioara decat cea exterioara...pacat ca nu gandeste toata lumea asa




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
life is like a game




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
TE IUBESC...SHI NIMENI NICIODATA N-O SA NE DESPARTA..........




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
viata e un sirag de perle kre sta triunfator la gatul unei fete



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu