Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
viatzai grea dar trebuie traita fericirea e frumuasa dar ma tot evita:(:(:( by Geo&Steaua




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
DND...acesta este plecat...revine cand se intoarce!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Pe bloc cu furculita, verific daca mai fulgera.



By dru




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
Iubesc fetele frumoase, bani, mashinile luxoase




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
fata cu benzina...caut baiat cu dacie?:))




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
Colo sus in cimitir/ Statea Cioaca ore-n sir./ Pe Elodia o durea/ C-o taia si omora/




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Crezi in dragoste la prima vedere sau mai tre sa trec prin fata ta pt o parere




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
"JuSt LiKe A GoSt FrOm My PaSt...............

(he's come back to haunt me)

SaYiNg ThAt YoU WaNt Me BaCk...............

(look at its impossible so...)



LOVE ME AND LEAVE ME CAUSE IVE ALREADY CLOSED THAT DOOR"




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
chiar dacă eşti trist , nu le arata celor din jur.....fii tare că viaţa merge in continuare




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
cand iubirea te orbeste cand e sa nu ai norok sufera cel ce iubeste cel iubit isi bate jok asa mi sa intamplat sim mie am iubit q adv ...:(((((




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
nimeni nu pretuieste ce are pana in ziua knd pierde totu

!




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Nu sunt solo in ploaie shi in vant...am cea mai boona mama d p pamant...poop si besk la mamy meu:*:*:*:X:X:X ....By fetitza smekerita ;););)




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
Cand am dat perdeaua la o parte...am vazut ceva hidos....oooooops u erai:)):)):))




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
DND plecat sa fac mici la concolezi.....




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
viata e un jok de rahat...doar ca are grafica buna!




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
o singura luna intr-o mie de stele/o singura noapte luminata de ele/o mie de ganduri intr-o singura minte/si o mie de sensuri in doua cuvinte:te iubesc




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
Putere

Onoare

Iubite

Lupta

Istorie

=

POLI




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
De ce iubirea vietii mele a pleca pe aripi de vant uitat..nestiind cat poate iubi o fata un baiat si el nu va mai sti niciodata...si inima mea ce a incetat sa mai bata!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
CEi care ma critica sau mau criticat sau dovedit a fi niste mincinosi cu fete de ingeri.




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Teleleu ... crosetez un fir de apa minerala intr-un bec... Nu datzi buzz k .... nu datzi BUZZ..DND



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu