Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
dnd....omor mushtele de pe monitor....




Statusuri faine nr.2:
>
O scoica de mare e inima ta

Si perla iubirii se afla in ea

Scoica se sparge de stancile reci

Iar amintirea ta ramane pe veci!!




Statusuri faine nr.3:
>
Intr-o zi, ne-am jucat la carti iubirea.. Am impartit egal cartile si jocul a inceput.. Am aruncat pe masa o CLIPA.. Dar tu mi-ai arncat o ZI.. Si am pierdut o carte.. Scot din carti AMINTIREA.. Dar tu pui repede UITAREA.. Si am mai pierdut o carte.. Pun jos o carte INTREBAREA.. Dar tu imi arunci TACEREA.. Si n-ai castigat o carte.. Pun asul TE IUBESC.. Dar din priviri,tu-mi arunci asul TE-AM IUBIT.. Trist,tacut,ma ridic pentru ca AM PIERDUT.. Eee....prostii pentru ca mai am inca o carte SPERANTA!!!!!nu rupe acest lant.........dal mai departe daca iubesti




Statusuri faine nr.4:
>
Te-am iubit cum nu cred ca voi mai iubi vreodata....mai parasit pt ea iar acum u esti fericit iar eu nu sunt pt ca te iubesc iar de azi seara de seara am sa pling si nu vreau dacat o ultima data sa ma minti ca mai iubit asa cum sti u mai frumos..........cum ma minteai de atatea ori nu stiu ce ma fac eu fara tine spune-mi tu...tu azi pleci dar eu maine ce am sa fac in lipsa ta si sincer nu cred ca o sa pot din suflet sa te mai scot.....CE MI-AI FACUTTTTTTTTT?????????????




Statusuri faine nr.5:
>
||)) ||//|| ||)) $CR!u pr()$t!! m3$@J3




Statusuri faine nr.6:
>
Daca eu nu m-am deranjat sa intru pe tine..Nici tu nu te deranja sa intri pe mine...!!!!x(x(x(




Statusuri faine nr.7:
>
Daca ochii mei sunt prea tristi....te rog sa nu insisti,nu ma pune sa zambesc,n-am sa reusesc...si n-am sa pot sa fiu altcineva...doar pentru placerea ta....




Statusuri faine nr.8:
>
Ala bala portocala morti masii vine scoala si o-sa iei in continuare 3-4 la purtare




Statusuri faine nr.9:
>
..! dc nu intelegi ca dak nu cazi ...eu nam putere sa te ridic?..:(




Statusuri faine nr.10:
>
plecata la sapa.,., DnD ca sperii cartofii :))




Statusuri faine nr.11:
>
o lacrima de a mea o arunc in ocean cand cineva o va gasi atunci nu te voi mai iubi




Statusuri faine nr.12:
>
nu ai stiut sa ma pretuiesti knd ai avut ocazia

ai plecat la alta ji pe mn mai lasat

dar atunci knd teai despartit de ea

tot la mn teai intors.



acum e prea tarziu

pt k team uitat

ji viata lg altcineva mio refac



nu uita un singur lucru

o data team iubit

dar u nu ai vrut sa ma crezi



nu uita un singur lucru

"TE'AM IUBIT CANVA"




Statusuri faine nr.13:
>
Prietenii adevarati tin la tine

Si sunt langa tine si la rau si la bine

Nu te barfesc pe la spate

Ci te ajuta chiar in toate




Statusuri faine nr.14:
>
uneori dragostea e dura zambesti......plangi.... iar dupa acea mori:(




Statusuri faine nr.15:
>
Am avut clipe cand nu vroiam sa se termine

Acuma stau shi ma gandesc ce n-a mers bine

Aveam o mie de vise

O mie de viitoare planuri scrise



.....




Statusuri faine nr.16:
>
t uitzi l ea sh ma vezi pe mine.o atingi p ea si ma simtzi pe mine.te hranesti cu iubirea ei,dar o vrei p'amea.stiu ca ma vrei pe mine,dar te multzumesti cu ea




Statusuri faine nr.17:
>
CULMEA IUBIRII: sa faci dragoste intr-o camera de bicicleta:X




Statusuri faine nr.18:
>
Dragostea-i un jok c ma rapus de atate ori

Nu stiu d c cazi exact at knd vrei sa zbori

Am tot c imi doresk ji totushi nu pot s zambesk

Din c in c mai des prefer sa nam nik ,dar s iubesk

Iar de nu te voi avea ...Oriqm t voi cauta.....:((:((:((




Statusuri faine nr.19:
>
Ma vrei pe mn sau pe corpul meu?...Vrei dragostea mea sau itzi batzi jok de ea?...Crezi k te injel doar pt k iam dat un pupic altuioa pe obraz?...Crezi k te sec la kp knd te intreb q cn ai fost ji unde ai fost pt k nu te iubesc?...dak crezi toate astea inseamna k ejti un prost ji nu jtii nimik despre mn ji iubirea mea




Statusuri faine nr.20:
>
Memories, they fall apart, whenever you're inside my head

Take my tears, they say a lot, since you're the one who put them there

When I needed you the most you were, nowhere to be found

But, I still hung on, just hoping for, my love to come around



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu