Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
foaie verde de bihor nu da mass ca te omor




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
BaLaDa FrUnZeLoR cE cAd Sa Nu Te InTrIsTeZe,CaCi ElE nU iNtRuChIpEaZa SfArSiTu' Ci DoAr InCePuTu' UnUi NoU iNcEpUt




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
"ai grija de buzele tale , de tine, de sufletul meu si de dragostea noastra..."




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
te iubi si te iubi mereu iti dau un pup dulce




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
......pe acoperis ,pescuiesc.....:-h




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
Kand ma gandesk k te gandesti k ma gandesk la tine,gandeste-te k ma gandesk k te gandesti la mine;)




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
da-mi o poza cu tine sa-i zic mosului ce-mi doresc




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
daca deranjezi vei avea ghinion




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
culema cutremurului: sa urci cu liftul si sa cobori cu etajul




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
incerc sa-mi feresc INIMA de suferinta provocata de altii si ajung sa o fac chiar eu sa sufere...




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
Sa iubesti un fotbalist

E un lucru foarte trist

Cand e dragostea mai dulce

Isi ia mingea shi se duce!!!:D:D




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Voi inceta sa te iubesc doar atunci cand un pictor surd va reusi sa deseneze sunetul produs de o petala de trandafir,cazand in oceanul de cristal...Sau...poate nici atunci...




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
De ce ai ales sa ma minti cand putea-i sa imi zici totul in fata,de ce ai ales sa imi ranesti sufletu, cand eu tineam la tine.Am avut incredere ca timpul se va scurge printr-e noi dar de fapt se scurge pe obraji mei! ”




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
incerc sa ascund calvarul numit depresie si zambesc fals pentru o mai buna impresie




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
dnd nu te deraja sa ma derajezi doar daca vrei sa mergi in cimitir sa iti faci prieteni noi.......




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
Am fytze de top model fata de firma CHANEL . VERSACE ma ridicat D&G ma ajutat NIKE mia spus adevarat k nu sunt om ratat io cu PUMA ma mandresc */* dupa CHRISTIAN DIOR ma topesc.(*..*)




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
M`am saturat de fraieri kre nOo stiu

fenOmenu`...M`am saturat de felii de paine si cei

kre se cred gemu`.



deCI sNT OrgoliOAsa:D nOo pOot sa`mi calk p

OrgOLiu:D




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
Inima mea bate pentru tine,Inima ta bate pentru ea,Dar tot la mine o sa te intorci...pentru ca ea iubeste pe altu'




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
[][][]]__As vrea sa te uit dar nu pot ,din mintea mea ca sa te scot __As vrea sa uit cat ne-am iubit ma intreb mereu de ce m-ai parasit [][][][]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu