Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
in criza sentimentala .. nu vrei sa ne crizam impreuna?




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
~~~...TrAiEsTeTZi ViAtZa Si Cu BuNe Si Cu ReLE..DoAr O ViATZa AVeM.....~~~




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
iubirea ta este cel mai puternic halucinogen :x




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
Desi atatea suflete-s pe lume,Eu am nevoie doar de tine,In soapta sa te strig pe nume ,Si sa stai iarasi langa mine...




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
M-ai lasat intr-un vis cu sufletul frant...fiecare clipa ma gaseste plangand,am trecut peste tot ..din mine am upt..nu mai am motive pentru tine sa lupt....:(=((=((




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
iubeste ..si vei fi iubit ...




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
dau la schimb caiet a4 cu audi acelasi model ...ROG SERIOZITATE!!!




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
numa eu stiu kt am suferit...

numai eu stiu kt d mult te-am iubit...

kte ganduri frumoase tz-am oferit..

dar tuh...mai mintzit..



chiar nu crezi k t iubesc...?

ce sa fac satzy dovedesch..??

de kte ori mi-am zs"ma amagesc"

pe knd a fost doar un gand copilaresch



chiar dak nu ne-am mai intalnit

nu inseamna k nu ne-am iubit...

pt tine mult am suferit...

ba mai mult....te-am iubit...



_________________by cAta...!! ________-Horia t iube




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
E foarte rau sa fi prost... dar cel mai rau e sa nu iti dai seama !




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
Dnd MA UIT LA UNU CARE IA BATAIE DACA DERANJEZI SAR PUTEA SA II IEI LOCUL




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
“Fiecare cadere ma face mai puternica .. fiecare tradare ma face mai tare .. fiecare barfa ma face mai importanta ;):x”




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
Oricum cu ganduri despre ea mi-am umplut agenda

Cand rasfoiesc sa vad unde-am ramas dau mereu peste amenda

Pe care-am luat-o pentru iubire depasita

Riscam sa fac accident si sa raman cu inima zdrobita




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
te sarut in vis

t3 saru! in scris

te sarut in gand

d@r pe buze kand??????????




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
daca ma urasti ia arcul si trage dar ai grija sa nu nimeresti inima caci acolo te afli tu




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
vino noapte e a noastra bate la fereastra.....bate la fereastra.....bate le fereasta....saraca fereastra....da saracu baiat credea k e noapte lui...si batea ca fraieru




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
as vrea sa se termine totul exact cum am planuit dar tu ai schimbat totul ... totul ... cre nu se va termina niciodata




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
Inevitabil intalnesti persoana nepotrivita, suferi si plangi dupa persoana iubita, te ascunzi de durere si suferi pentru cine nu trebuie :D




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
It's gonna take a miracle to bring me back,

And you're the one to blame. ....




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
Ai o harta? Ca m`am ratacit in ochii tai…:X




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
Mam mai dus eu o data sa ma tund la chirurgie si miau scos amigdalele :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu