Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Orice adevar este usr d inteles odata c a fost descoperit. im portant este sa'l descoperi.. ;) by me [iulia]




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
2 soareci rodeau o conducta de petrol in comuna Sahara




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
dragostea este o floare udata de lacrimile suferintzei shi incalzita de razele sperantzei




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
EL:domnishoara,ai vrea sa ne intalnim?

EA:da,dak poate sa vina shi prietenul meu




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
dak pana acum ma gandeam dak e bine sau nu ceea ce se intampla,acuma nu ma mai intereseaza.Shtiu k te iubesc[:X]shi asta e tot ce conteaza




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
gelozia nashte odata cu iubirea..dar nu moare odata cu ea




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
Mandria nu are loc in doi...ea e prima care naste un razboi!




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
Buzele tale par sa se simta singurele

Nu ar vrea sa le simta pe alea mele??;;)




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
CULMEA ZGOMOTULUI:sa fak dragoste 2 scheletzi pe un acoperish de tabla!




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
A IUBI....inseamna A DARUI mereu pana ce simtzi k TE STINGI!Shi totushi..DARUIND IUBIRE....nu te mistui...ci TRAIESHTI!!




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
copii nu te'nghit pe tine...da tu'nghiti copii!!!




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
tristetea ne inconjoara pe totzi....numai iubirea ne salveaza:(




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
Totul trece…Asa se spune…Dar nimic nu trece fara sa lase urme




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
imi pare rau sa-ti spun dar sentimentul pe care tu il simti pentru mine la mine nu mai e acelasi, imi pare rau ca tu nnu sti cat de mult team iubit




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
Sunt doua incercari care se lupta in inima unui barbat...una este dragostea..cealalta este ura!!.




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
Iubitul meu de dinainte tziam dat un pumn tziam scos un dinte voi plange si voi regretea ca nu tziam scos si o masea




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
a fostun vis....care din pacate sa stins...ai fost o raza de soare....care a rasarit spre mine......dar aceasta raza a durat putin prea putin inkat sa ma incalzeasca..iar acum.,,,sufar...si incep sa-mi dau seama cum esti tu!.....da chiar si asa am sa te iubesc mereu...pt todeauna....Laura




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
Te ubesk iubitu` meo scump si drag ... mereu langa tine voi avea parte de fericire si niciodata nimeni nu ma va putea desparti de tine ... Asa cum sunt te iubesc prea mult ... :X:x:X:x:X:x:X __ by : __ [] Andreea [] Andret []__




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
pt tine as face orice .daca ai muri as murii si eu .daca ai zambii as zambii si eu .daca ai plange as plange si eu.pt mn esti ca aerul de care am nevoie zilnic.




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
ti-ai facut cumva operatie estetik????k azi l fereastra am vazut un castravete in loc d un cartof.....:)):)):)):)):))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu