Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Te iubesk ...dar nu pot sa te sufar...X(X(X(




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Te iubesc din clipa care cunostinta am facut eu de atunci si pana azi te iubesc si nu pot sa te uit:X:X:Xtbx..puiutzu meuu``




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
o sa te iubesc pt totdeauna pt k u ai fost esjty si vey ramne in inima mea:X:Xte iubsc..




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
te iubesc in stil aramany k sa moara totzi dujmanii

te iubesc in styl versace kiar j atnc qnd nam cf :X:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
cand iti va fi dor de mine :-< ma vei gasi chear aici:X asteptindu-te:) te voi iubi mereu deoarece ai intrat adanc in sufletu meu:-*




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
Eu am o patima...Patima care prind greu si uit repede :D




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
brb-dnd sgs




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
2 vaci crosetau apa cu doua caramizi....la un momendat una o intreaba pe cealalta cat este ceasul....aia scoate termometru din caciula si spune ca e joi....care e concluzia?...copii nu indoiti sticle de pepsi




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
FeRiCiRa este mereu un ViS...DuReReA mereu rEaLiTaTe....




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
te iubesc!!! :x:x nimik mai mult... LU!!! :*:*




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
SuNt vOrBe Ce Te loVeSk ,SuNt BaIeTi cE nU IUbEsK ...SuNt LaCriMi De DOr..iUbIrI Se NaSk sI moR..Ai InIMa pUsTiE...AI SuFLEtUl aMaR...n-aI pIc dE fErIcIre...mA StrIgI dAr yO PLeK iAr




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
statzi k nimeni nu moare virgin:x:x:x:x@};-




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
DnD... dau de mancare la furnici:D




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
DND,chef mare,nu pot vb




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
DND... spal gainile pe dinti




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
kred k azi am intalnit dragostea adevarata..




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
InVaTsAmAsI MaH oDaTa Sa Nu Ai InCrEdErE iN ajazisul "PRIETEN"




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
tu sugi pula io pizda




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
mi foame




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
E nospte si e tarziu

Si cu tine as vrea sa fiu

Sa ma strangi in brate tare

Cu o dulce sarutare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu