Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
traiesti intr-o tara mica cu prea multi prosti in ea? fa si u un bine acelei tari si sinucidete.=)):))




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
I love you ... tell you how I say and you too, not all perfect but to




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
Nu exista Dragoste,decat senzatie de atasare




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
te iubesc si e tot ce mai conteaza....

peste lume si vorbe...

si faptele toate..

am aceleasi genduri

sa-mi fii o viata aproape:D




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Am uitat sa visez dar cu tine pare totul atat de ireal..am uitat sa traiesc dar langa tine devin un nou nascut..am uitat sa zambesc dar langa tine am uitat daca am fost vreodata trista]




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
cine.ma.cheama.la.poarta.un.schilozat.mare.si.gras




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
ce par frumos ai .....pacat ca iti iese din nas:)):X




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
dak il iubesti spunei..pt k mai tarziu vei regreta si el va fii al alteia...:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
esti o foare esti tot emi dorersc pe lumea asta esti tot ce trebuie




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
stateam, stateam pe un coltisor, de dorul tau faceam singur, amor.




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
cel kre te face sa plangi nu iti merita lacrimile iar cel kre ti le merita nu te va face niciodata sa plangi




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
Nu stiu cum ai putut chiar uh sa-mi faci asta...chiar uh singura persoana in care aveam incredere...ai renuntat la tot...mai barfit p la spate....te consideram cea mai buna prietena dar azi miam dat seama ca esti ai fost si vei fi cel mai mare dusman al meu....:(




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Mi-e inima captiva in mana ta

Ai p romis ca vei avea grija de ea.

Chiar daca nu va exista un "NOI",

Vreau tu s-o feresti de vant si ploi.




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
cand sugi pl tragi in tn dnd




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Mos Craciun cu bete'n cur ii dai foc si iese fum:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
se adauga putina dragoste pentru a indulcii amarul din inima mea..se pune putin suflet..se adauga niste acru din viata..se amesteca toate ingredientele la un loc..iar la sfarsit se orneaza cu putina ploaie dintr-un suflet pierdut..iar checul vietii mele e finish




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
am plecat sa guvernam boc boc sa-n naltam




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
iubirea mea e asa cum e si soarele te iubesc cristi cu pupici dulgi iubitul meu dn copilarie




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
mami sa caca si eu mananca i bun numa ca am pute gura mami undi tati ca mai vreu?




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
pentru fete smechere



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu