Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
te yubesc!nu pot spune mai mult!




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
dnd ma pis pe tn




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
Sal prietene drag

Unu spune mac mac mac

Alta spune mu mu mu

Eu spun ha ha ha

Iar tu guitai

:)))

scz de mass eu l.am inventat




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
si au fost momente cand am fost gata sa renunt la tot...mi sa spus ca nu pot.....ei bine....uite k inca pot




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
DND....epilez gaini!!:)))




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
te astept sa ma invetzi din nou sa zbor




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Itsy doresk sa f*tsy virgine bulanoase jy fyytzoase:))La ANu Jy La Multsy Any




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
orice greseala o plateste lacrima :(....as vrea sa pot uita kta incredere am putut avea .....kt de mult raneste dragostea!! :(




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
On the airport! :D




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
dnd ca te ia draqu.




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
n`am idee d sts........te iubesc IONUTZ ejti totul pt mne, ejti viatza mea!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
nu te merit iubirea mea si daca te merit de ce as pleca




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
team iubit dar nu te mai iubesc date dracu esti un esec




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
UndE este sufletul fragil?

Unde sunt visele mele ??

Unde este zambetul meu?

Unde sunt sperantele ce le aveam?

uNDE este bucuria din sufletul meu?

uNde sunt toate acestea?

Dar mai presus de toate!! Unde este iubirea noastra...

De ce in loc de fericire simt tristete.!!

de ce toate visele mele sau spulberat!!?



De ce simt lipsa de viata.!!

PeNtru ca tu ai plecat

Si ai luat cu tine inima mea:(

Dar ai lasat in urma iubirea ce tio port:...

care cu timpul s'a transformat intr'o amintire pustie!!

Si s'a asezat pe o frunza trista de toamna..

Din nou pierd aripi,din nou pierd vise...



Dar apoi...Incetul cu incetul....ma prabusesc!!

Si imi dau seama...ca nu te mai iubesc...

sI realizez ca asa a fost sa fie../.

Si vei ramne doar o simpla si frumoasa amintire vie!!

:X:X:X:X:




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Ma porti in sfere echivoce,desuete ca o clepsidra exaltand disjunctii;O vasta elegie elucubrand din functii introspectand cu pas de menuete!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
Azi va fi pima zi din restul vietii voastre(nu mio luati in nume de rau...luatimeon gura)




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
Prind tantzari ..DND trebuie precizie!




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
imi e dor....




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
Intelege ca iubirea mea nu se poate termina, intelege ca cuvantul ,,Igoranta'' nu-l pot asculta, intelege ca cuvintele mele ,, Te Iubesc'' nu pot fi sterse




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
hi...cf buhai..hai...bai...lail........................

...............

.....................

...................

.

.

.

.

.

.

.

.

stii ce-ai castigat??













suspans











te omoara suspansu=)).....un ........................IGNORE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu