Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
ne-am certat dar stiu k ne vom impak.....te-ai suparat da stiu k iti va trece.nu ti-am spus niciodata dar sincer TE iubesc................by moonye




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
cine ii harnic si munceste,ori ii prost ori nu gandeste




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
iubeste doar un baiat care si pe tine te va iubi..si care sa ai incredere in el.....




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
eu vampir si u dracula eu sug sangge u sugi p*la !! eu copac si u lamaie eu fac fructe u faci muie!!!!!!! daca citesti acest sts esti dracula




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
h...ha....hai....hai s....hai sa....hai sa ne ......hai sa ne f......hai sa ne facem temele impreuna...te gandeai la prostii nu?




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
Dote tare vino lent

Pentru mene n-ai talent

Dute tare in valoare

Pentru mine n-ai valoare

Dute tare si ma lasa

K esti dus cu pluta de-akasa

Dute tare-n dreapta ta

Hai nu ma mai enerva

Dute tare-n stanga ta

Mai scuteste-ma, ma




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
Diana mi-e numele,

Yubita prenumele,

In Rm. Valcea locuiesc

Si pe toti va iubesc!!!




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
dute tare vino incet :))




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
A-nceput de ieri sa cada

Cate un elev pe strada

Si mai cad in continuare

De a tezelor teroare.

Ca au profa la romana

O vaca nebuna,

Si la mate un mistret,

O clasa ca un cotet.

La fizica si chimie,

Cate-o sperietoare vie,

Numa trei stiu ca sa puna

Si sa urle pan la luna.

La istorie, ce sa faci,

Profa te scoate din draci,

Ca la teze si lucrari

Da note la ?domnitori?.

Iara aia de geografie,

Dobitoaca de cand se stie.

La civica un magar,

Vanzator la aprozar,

Vine ca sa ne invete

Ca-n guvern sunt numa zdrente.

La muzica un tembel,

Canta numa pentru el,

La desen o sclerozata,

Vrea doar opere de arta.

La latina au o ciuma,

Mananca doar matraguna,

Se uita la tine-o data

Ai cosmaruri viata toata....




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
stau shi plang shi nu stiu ce-i cu mine..am de toate dar nu te am pe tine...oriunde ma duc,la tine ma gandesc...nu pot sa te uit k prea mult te iubesc...




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
degeaba imi spui k ma ubesjti dak nu-mi aratzi...eo tziam aratath..dar q inima mea te- ai jucat




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
ah....uh....ce te`as....ce te`as.......pupah in both mah

:X:X:




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
pUr sI SiMpLu tE iUbEsC.........:)):*




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
am ramas profund remarcat cand te-am vazut m-ai atras cu adevarat vrei sa-mi faci ceva cand ma privesti asa vrei sa ma pierzi sa ma cutremuri fata ta sentimentele au cazut acum peste trumpul meu mai ales cand am simtit din plin sarutul tau in brate sa te strang si apoi sa iti soptesc ceea ce de mult stii adica te iubesc




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
sthiu ca te uiti la ea,dar te gandesti la mine..o atingi pe ea dar ma simti pe mn....tie sete de mn dar te racoresti cu ea..ma vrei pe mn dar te multumesti cu ea:):X




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
Nu stiu ce am

Cand te vad inebunesc

As vrea sa te am

Acadea cu lapte




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
salam




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
I learned that it takes years to win the trust and in seconds you can lose it...




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
As vrea sa`ti spun anu`mi mai pasa,as vrea sa`ti spun ca te`am uitat,dar cum s`o fac...cand stu ca nui adevarat.?!:(




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
despre ochii albastrii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu