Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
La poarta sufletului tau nimeni sa nu bata

Caci cheia am luato eu, si poarta-i incuiata




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
Mi-e greu



Mi-e greu sa cre

Ca oriunde-as fi

Chipul meu nu va zambi,

Si orice as face eu

Tot gresit va fi mereu.



Mi-e greu sa cred

Ca e gresit,

Sa zambesc macar un pic,

Intr-o lume amortita

Mai mereu nemultumita.



Mi-e greu sa cred

Ca-n asta lume,

Relele sunt lucruri bune.

Un lucru bun de l-am facut,

Tot gresit va fi vazut.



Mi-e greu sa cred

In fericire

Cand primesc nemultumire,

Si mai toate sentimente

Sunt urmate de regrete.



Mi-e usor

Doar sa zambesc,

Traiesc doar ca sa iubesc,

Si orice as face eu

Sa zambesc voi sti mereu.




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
cand guritza vei deschide amintirea sa citesti las-o lacrima sa cada ca sa stiu k ma iubesty:X:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
tbx:Xadi




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
in loc sa ma deranjati luati asta_|_:)):))




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Fugi De Tentatzii`:)...dar.. INCET....Sa Te PoAtha Ajunge`;x..:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Daca-s fi un inger tea-s iubi daca-s fi un om teas futi




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
intr-o zi am fost la prietena mea alina k sa ii cer un sfat despre iubitul meu. el era acolo...cu fratele alinei.(eu habar nu aveam k era acolo). alina ma intrebat dak il iubesc iar eu am rsp...dak as spune k nu as minti...dak as spune k da as face la fel...dar u sti k o parte din mine e la el...dar el nikieri. iar el a venit la mn si ma luat in brate...dar eu iam sp...TE IUBESC! eshtz cel mai minunat lucru kre mi sa intamplat in viata asta dar...va trebui sa renunt la tn ptr k alina te iubeste. iar pe obrazul lui a curs o lacrima si a sp...imi dau viata ptr tn...te iubesc. dar eu iam sp ADIO si am plekt. ptr ultm oara el ma luat de mana si mia sp...knd o sa iubeshty pe cnv vreodata cu adevarat sa iti amintesti de mn si de kt rau mi ai facut. adio dragostea mea!




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
te iubesc din toata pipotzica mea!




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
nimic mai trist mai dureros nu poate ca sa fie decat iubind doi ochi frumosii si ei sa nu te stie




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
D.N.D...Am treaba cautama mai tarziu




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
dnd k brb




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Cand nori se va unple de sange doar amintirea spune ca ai fost un inger




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
Te YuBeSc:X:X:X....EsTi ViAtZa MeA:X:X:X.....As FaCe OrCe Sa FiU lAnGa TinE mErEu:X:X:XX:




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
I love you..i like you..i need you..ai vrea tuh>:)




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
Daca o pasarica ti-a soptit ceva,atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
dnd...plimb o vecina cu roaba prin pivnita sa zica si ea ca a mesr cu metroul




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
Wey care o pus ‘u’langa’i’ pe tastatura k am vrut sa-i scriu la una misto shi ma scris muisto




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
eu nu inteleg un lucru dc mereu numai fetele trebuie sa sufere dupa baieti ............iar pe ei sa-i doae in cot........am trecut printr-o experienta dar a fost ceva dur....numai cand inchizi ochi vezi persoana la care te gandesti in fata ta...........dar nu mai e a ta .....e a altcuiva....sa lasa trecutu de oparte si sa ne traim viata .oare putem?




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
sexy



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu