Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
DND.....doar cu mici exceoti amuntzo pe mata:d




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
knd persoana iubita te paraseste pt altcineva iti vine sa te omori




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
DnD dau gainile cu ruj.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
draga mea gagik am cava sa ti spun dute dracu de izbita nu te supara ca tu esti gagik mea de te vei supara pumni in gura iti vei lua




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
Sint stele care cad,dar totusi stralucesc si inimi ce se despart chiar daca se iubes'Q.......!!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
A iesit pe interval o PRINTESA cu stil sukr:X




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
||)) //\\// ||))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
a iubi inseamna a suferi si cum multi fug de sufrinta prea putini stiu sa iubeasca




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Cea mai grea lupta e cu tine insuti.....te aflii in ambele tabere....




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
Daca ai nevoie de prietenia mea si ne despart 100 de pasi, fa tu primul pas si le voi face eu pe celelalte 99 pentru tine.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
u dai buzz eu dau ignore!!!!:D




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
Cei de sus au creat un sistem murdar

Nu mai credem in nimeni si-n nimic dar

Inca mai speram

Ca putem ceva sa mai schimbam

Macar in sistemul scolar

Unde profesorii iau banii degeaba lunar

Sunt profesori carora le cad balele din gura

Dar ei tot ne privesc cu ura

Uita ca de pe urma noastra iau bani

Sa traiasca ei bine atatia ani

Suntem pe un drum fara scapare

Suntem mai rau ca la inchisoare




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
love is just a fake brand...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
dnd...stai pe burta ca sperii pestii ;)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅̅_̅_̅_̲̅K̲̅E̲̅N̲̅T̲̲̲̲̅̅̅̅̅_̅_̅_̅_̅()ڪے




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
viata e ca o tigara care încet încet se stinge:(




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
dnd d(da-te) n (nene) d ( dreaq)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
D.n.D ... Am mancat fasole nu veni te inbolnavesti :d




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
invat porcii sa zboare nu deranjati




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
O adiere placuta de vara...atat imi doresc...sa te privesc la infinit si sa te iubesc....sa te uit...poate sa te urasc...am dificil cand ma gandesc...cate lucruri complicate imi doresc...o ploaie de vara usor sa cada sa ma racoresc....te vreau...stiii ca te iubesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu