Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Am nevoie de tine cand ma trezesk, am nevoie de tine sa pot sa traiesk, am nevoie de tine sa pot sa visez.....Te YuBeSK.....:x




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
Hai jet cu stil. Nu-mi plac fitze de minore care nu stiu sa adore macar odata ceva real,ceva adevarat, ceva macar banal sau artificial, asa k hai inca o data zic jet cu stil. By RaLuCka




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
nervii nu-mi fac bine mai ales daca mie dor de tn,fratimiu e enrvent dar te am pe tn:x(de la alina bordeanu pentru dorel):-*




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
asta-s eo si n-ai ce-i face mama alta nu mai face




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Ma urasti!?...De ce?....Pentru ca sunt cea pe care iubitul tau o iubeste!




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
BaIeTzI Ca TnE GaSeSc MeReU Cu SuTeLe In ReCyCle BiN,DaR FeThE Ca MiNe Nu GaSeStI NiKi Pe GoOgLe(By OaNy:-*:-*)




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
fetele sunt in money - love story ...n\'ai money - im sorry




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
Asta vara de craciun ma suii intr-un alun si mancai al mere de ma saturai de pere si veni stapanu lui stapanu ciresului si ma da jos din gutui parca ar fi visinu lui;):)))=))]




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
dnd ca te jok in pisioare




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
O IUBIRE NU SE SCRIE PE O FOAIE DE HARTIE CI PE INIMA CURATA CA SA NU FIE UITATA




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
te iubesc si tu ma iubesti atunci hai sa ne luam




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Cand moartea imi va spune

Sa parasesc pamantul,

Cand oameni fara mila

Imi vor sapa mormantul,

Cand zile pentru mine

Nu vor mai exista...

Atunci,sau poate nici atunci

Eu nu te voi uita!!!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
esti absurd frate....ai casa in rate si mai vrei si de toate...




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
din priima zi in care team vazut am simtit dragoste afexiune iubere am crezut ca va fi ceva intre noi ca ne vom iubi si ca vom fi alaturi pt tot deauna dar mam inselat pote ca aceste versuri iti va reda increderea in iubire si in tot ce e frumos '' DeLa DaNuTzUu Pt OaNa




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
era un prost si na mai fost




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
ma dau cu curu pe razatoare,u da buzz k ma speri shi ma tai




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
dragostea e k vantul...nu o poti vedea dar o poti simti...:X




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
i-am cerut lui dumnezeu o floare mi-a dat o gradina i-am cerut un kopak mi-a dat o padure i-am kerut un rau mi-a dat un ocean i-am cerut un anger mi te-a dat pe tine...:):):):**:*:




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
Am talentu' de Rigoare...Ce Te baga la Racoare....Nu ma schimb....Pentru nimik ......NU-ty convine????Ciocu' Mic..:P.....nu sunt blonda nici roscata sunt o fata chiar d treaba daca vrei sa vorbesty cu mn i-aty talentu sh q tn;) by madyyyy




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Bunica mea are un caine atat de batran incat il duce cu roaba la poarta sa latre.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu