Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
Nu am bani de status….i’am cheltuit pe avatar.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
DnD aLeRg MaUsUL




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
am citit undeva ca fumatul si fasolea dauneazagrav sanatatii asa ca mam lasat de futut




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
cine te face sa plangi..nu-ti merita lacrimile...iar cine la merita....nu te va fae niciodata sa plangi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
Daca M-a deranjezi,Chem Salvarea Sa Te Bage La Inchisoare...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
status periculoase




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
ce faci bula?lustruiesc grenade de mana si nu ti-e frica?-nu doar le plateste armata daca explodeaza:))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
O scoica ,de aur se afla in inima mea cand scoica se va sparge tu vei ramane in ea !




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
dar




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
nu iubii un blond k e vagabont iubejte un bruet k e mai destept;);)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
ma intristez ajutama




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
E atat de frumos sa iubesti si sa fi iubit:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
Cuvantul prietenie adevarata nu exista decat in dictionar...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
egtyh




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
Rosu e iubirea,

Galben gelozia

Eu rosu iti doresc

Fiind ca Te Ubesk....:X:X:*




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
o iubesc atat de mult incat imi vine sa ma despart de ea




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
eu sunt fata de bani gata pentru mn a muncit tata




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
Aseara la ora 8

Stand pe scaun langa foc

Cu gandul spre tine

S-a rupt scaunul cu mine.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
nu iubi cu inima deoarece mai tarziu ai putea suferi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
Inima urla ca o vioara,intuneric facut sa dispara,o bezna obscura foarte rara mi-apasa durerea pe rana...game rupte par sa reapara,totul e vis...e o noapte de vara



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu