Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
te iubesc...te doresc...pt tn eu traiesc




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
imbratiseazal chiar dak eu nu am avut ocazia,sarutal chiar dak eu nu am putut sa o fac ,privestel chiar dak mie mia fost teama,iubestel macar pe jumatate cat o fac eu...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
citeste asta sigur vei intelege..dar din pacate sper sa`ti dai seama ca citesti degeaba pt ca nu are sens...:))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
hei hei frai:))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
DND...plimb o vecina qu roaba prin pivnita sa zica si ea k a fost cu metrou




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
asculta linistea zgomotului




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
ViAtA e Ca sI o cUrVa...

Vrei sA fIi vIaTza mEa?




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
Eu numi iubesc parinti ca ma bat ...dar iubesc echipa ''U''

Cluj ca nu bate pe nimeni




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
o bruma de carte




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
imi plange inima cand te vad cu alta dar stiu ca si tie tiar plange daca mai vedea cu altu;)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
p**a cine o suge??Eu sau Tu????M*ie cine iti da???Eu sau Tu???




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
Am Vrajal necesara pt orice domisoara;) :X:X:X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
am uitath tot ce a duruth..am intors pagina si am spus: A TRECUTH..nu-mi pasa ce a fosth candva..sunth altha..altha e viatza mea..ai grija de T---- tha sthiu k te doare cand te uitzi la poza mea




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
dnd ca sun la politie.............:D




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
Cand iti fut una iti schimb culoarea la muci!!!=)):)):)):))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
dnd...bunika la pk...nu da buzz ca se sperie=))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
nu iubi,

iubirea te face sa suferi, fa persoana de langa tn sa stea in limba...

fa tu o persoana sa sufere de ce satzi infranga ea inima??(pt toate fetele);)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
cand imi spui ca ma iubesti ma simt implinita ..cand imi spui ca tie dor de mine ma simt importanta..cand imi spui ca ti la mine ..nu te cred :P




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
a murit dumitru si´a murit in baie cu o mana pe clantza......j q una pe maner...:)):)):))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
nu te gandi la tine ca la o femeie urata,gandestete la tine ca la o maimuta frumoasa!!!=))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu