Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Uneori, pentru a salva caracterul angelice, trebuie răbdare diabolica




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
Pentru lume iubirea nu inseamna nimic...dar pentru noi iubirea inseamna tot




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Daka ar fi sa am dreptul la o gura de aer mi-as tine respiratia pana as ajunge la tn te-as saruta si apoi as muri fericita:X:X:X:X:X




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
Si daca crengile bat in geam , si daca crengile bat in geam , si daca crengile bat in geam , si daca crengile bat in geam:| bag p**a tai copacul si ma mut in Congo! :))




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
azi in park am observat cva la tine parca totul sa schimbat nu ma gandeam ca nu tie bine teai transformat in alt baiat..ai plekat depe banca unde stateam amandoi asteptam si speram sa vi inapoi..a venit el si mia spus ca vreisa ma ignori daca ai simti ce simt eu ai vrea sa mori.acum vreau sa mor nujhu ce mai sunt ..o batjocora si as vrea sa uit..dar te iubesc prea mult si nu te pot uita..aud mereu cuvinte sa iesi din viatza mea..ai prieteni cu care eub mam certat..din cauza ca tin la u am mai pierdut un baiat care era sincer cu mn si venea mereu..lam lasat sa plece ca u ai ramas sufletul meu..aveam un nume potrivit ne chema la fel dar mie nu mai trecut prin cap sa te insel poate asa eram chit si te putream ierta atunci pe moment nu sati spun sa pleci din viatza mea..akum cand team iertat am mai trait nijte clipe frumoase dar miai spus si akum cuvinte mincinoase..mai parasit dar pentru nimik ca nu mai era ca la inceput tea durut..dar eu am rams cu clipile acealea in care imi spuneai csa nu ma supar ca ma iubeai dar eu plangeam si colega mea sa suparat dar eu cand am aflat team lasat pt ea...dar ackum iar ai plecat pt prietenii tai ..hai alege daca vrei ori eu ori ei..totl sa termiat vreau sa sti ca te iubesc chair daca sa intamplat eu nu vreau sa te urasc..dar gata nu ne mai vedem sa uitam unul de celalat ca te vad mereu pe bulevard si plang neincetat...aruncam cateo privire si suspinam incet caci cea ce ni sa intamplat e ceva recent..am uitat sa nu mai cred in ochi albaastri si acum nu voi mai crede caci stiu cxa cea ce iubesti cu ochi albastri se pierde..ackum mor imi vine sa mor de dor imi amintesc cum ne tineam de mana si cum spuneam te iubesc si tu in bratele mele ma sarutai mai sti si ieseam afar in fiecare zi dar azi am obeservat cand ai venit la mine miam dat seamea iubire ceva dupa a ta privire haide spune ceai de spus zimi ce sa in tamplat haide spunemi ca ce gandesc eu acum nu e adevarat..nu ai avut curaj sami spui in fatza ce gandesti chair daca ai plkat eu stiu ac inka ma iubesti nu vfrei sa recunosti nu vrei sami spui in fatza dar eu stoiu ca plangi mai rau camine si te rog invatza ..akum totul sa sfarsit ma vezi cu altul pe strada desi eu nu as vrea sa ma vada..o fak sa sti doar sati dai seama ca mai pierdut si ca nimnei si nimik nu tea iubit mai mult...adio!:((((

adiooo drum bun by claw




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
I LOVE YOU......I NEED YOU........I LIKE YOU..........I VREA TU




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
O tipa mergea pe cal iar la un moment dat cade....de ce...s-a terminat calul:D




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
si gem si plang si rad in h in ha :)))




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
bebe e cam dumerit dar se face si tampit sa la poarta si priveste staca il raneste :))stefania jurj pojejena mama tata stana potcovaru si bebe potcovaru potcovareast calu




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
te iubesc atat de mult,esti iubirea vietii mele.pt mine iubirea este ca un trandafir inflorit,iar daca ne-am despartii,acel trandafir s-ar usca si incet incet...nu va mai exista




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
mint3ma ..;))...Ca t3 mint si yo;)).....!!!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
FoAiEvErDeSoLzIdEpEsTeUiMuIsTuCuMcItEsTe;)




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
iubirea nu exista...iubirea t poate face s traiesti, dar s si mori...fiecare iubire sfisiata c corespunde l 1 inima ranita...iubirea e ca soarele, dk apune e intuneric...




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
Bea suc de fructe,sucul de fructe inseamna sport,sportul inseamna bani,banii inseamna faima,faima inseamna bani.banii inseamna femei,femeile inseamna sex,sexul inseamna SIDA, SIDA inseamna moarte.Deci asa nu bea suc de fructe:D:P:))=))




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
nu conteaza banii,conteaza nr lor!




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
te voi da la politie....pt ca miai furat inima...shi nu mio vei da inapoi niciodata..***:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
te-am iubit ,si te iubesc

doar la tine ma gandesc ,

in fiecare noapte si zi ,

eu doar la tine ma voi gandii.




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Te joci k vorbele nu sunt un baiat simplu




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
daca m-ar intreba ce-as alege intre viata si tn asi alege viata iar tu ai plek suparat,nestiind ca viata mea esti tu




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
De'Ash Avea Un Lantz Cu Pietre, Sa-Mi Leg Inima'N Mine, Ca De Cate Ori O Caut, O Gasesc Numai La Tine:D!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu