Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
Scriu un sms:Cf,Ana ma suni?hai ca am chef sa vb cu tn>:D




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
knD AI FOST ULTIMA OARA FRUMOS/A????????.......tae faza:):):)):)):)):D:D:D




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
TeAm IUBIT tie nu tia pasat tiam acordat atentia nu tea interesant tiam arat sinceritatea mea si dragostea ai plecat...ACUM mai lasat singura in pustietate :((:((




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
abonatul yahoo messinger nu poate fi contactat .Incercati mai tarziu.Sau mai bine nu.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
ieu copac tu lamaie ieu fac fructe tu faci muie ieu vampir tu dracula ieu sug sange tu sugi p---




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
ying yang




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
m-am indragostit de tine din prima clipa cand te-am vazut...dar tu nu m-ai observat...cand m-ai observat mi-ai spus ca ai nevoie de timp...ti-am dat tot timpul din lume,insa timpul nu este un aliat bun intr-o relatie...timpul nu intareste speranta,el o spulbera si mai ales aduce cu el uitarea...si cu trecerea timpului speranta din sufletul meu a disparut...locul ei a fost luat de nopti nedormite in care ma gandeam la tine,tristete,lacrimi,singuratate,dispret...acel sentiment pur si naiv pe care il aveam fata de tine,datarita incapatanarii tale...s-a distrus...si cand imi amintesc acum de tine...simt un gol imens pe care nimeni nu o sa il mai poata umple si imi vine in minte o singura intrebare:...cum ar fi fost daca...?:((




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
Daca vrei sa vb cu mn vb la iarna!!!Ca atunci sunt libera!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
vreau sa scriu la status "te iubesc"ca sa vada toata lumea ca doar u existi pentru mine si nu exista alta persoana....:D




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
stiam ca asa va fi....stiam ca minti...simteam asta...imi pare rau pentru tot ce a fost intre noi...maine urma sa te sun....DAR....nu mai conteaza acum....tot c mai vreau acuma este SA TE UIT...:(:(te rog frumos sa nu zici nimic....MI-AI frant inima:(...sufletul care mi-l inviai o data....acuma l-ai omorat...:(:(




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
Mult departe esti de mine

Si doresc a te vedea

Chipul tau frumos si vesel

Ce nu-l pot nici cand uita:X:X:X:X:X:X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
DND....imi numar firele de par din cap ...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
Ma uit la Luna... luna e superba! Ma uit la tine si...si...mai bine ma uit din nou la Luna ...!!!:)):))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
vam adus un pastarnac sal mancati tot cu colac




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
Yo dau Ignore daca dai buzz Adica Ghinion !




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
Cand orele din clasa , Te vor pliktisi , gandeste`te la mine , Si`ti vei reveni ...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
Il iubesc si prostu nusi da seama............cand ma uit la el parcami tresare inima din piept...cand ii vad buzele senzuale...as vrea sa le simt aproape de ale mele




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
Il am pe "F", il am pe "C" , il am pe "K" dar nu te am pe "U" .....:X:X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
daca.....intri chiar akm.....fac un lok....pt tine.....la ign




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
dnd cu gainile la pascut



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu