Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

grea e viata unui peste cand se zbate pe uscat,dar mai grea ea unei fete cand iubeste un baiat......




Statusuri de dragoste nr.2:

ingerash din cer picat,ochii tai m-au fermecat,dintr-o singura privire,s-a nascut a mea iubire

te iubesec




Statusuri de dragoste nr.3:

tr poopik cu fitze in londra:)))




Statusuri de dragoste nr.4:

Gandeste-te la cel mai dulce lucru,inmulteste-l cu infinitul,aduna o eternitate si vei sti cat de mult imi lipsesti!!!!!!!!!




Statusuri de dragoste nr.5:

k te-am vazut e vina mea

k te-am placut e vina ta

k te iubesc nu ma n-treba

saruta-ma si vei vedea




Statusuri de dragoste nr.6:

STAU LA GEAM KU KRTEA IN MANA LUMEA ZIKI K KITESC DAR EU STAU NUMAI DE FORMA SI LA TINE MA GANDESC




Statusuri de dragoste nr.7:

De cand te-am cunpscut numai la tine ma gandesc,esti in mintea mea pretutindeni,esti aerul ce il respir...mi-e dor de tine cand nu imi esti aproape si fiecare clipa trece foarte greu.esti ingerasul meu micutz si dulce.Te ador scumpul meu...:*:*:*




Statusuri de dragoste nr.8:

pot sa traiesc fara aer 5 minute fara mancare 21 zile fara apa o saptamna fara tine nu pot trai macar o secunda




Statusuri de dragoste nr.9:

I luv` Ma` Boy...by LoLLiPoP




Statusuri de dragoste nr.10:

vreau sa visez, sa te visez pe tine , zi si noapte la tine ma gandesc, de dragostea ta demult ma ciocnesc .....




Statusuri de dragoste nr.11:

departe esti de ...mn departe sunt si eu dar.......gandurile mele la tn sunt mereu:) te ubesc




Statusuri de dragoste nr.12:

el e chior nu observa k eu morr dupa el !!




Statusuri de dragoste nr.13:

Love has taught me plenty, I'm still learning more, everything worth having is worth waiting for...




Statusuri de dragoste nr.14:

Dragostea nu e totul..........e mai mult :P:P




Statusuri de dragoste nr.15:

yubirea adevarata nu o vei intalni niciodata dar ai dreptul sa visezi...




Statusuri de dragoste nr.16:

It's nice... he has a large heart... and a smile of a prince...:X:X:X:




Statusuri de dragoste nr.17:

O ciocolata si o bomboana stau de vorba! Ciocolata spune: ce dulce sunt !... la care bomboana spune: stai sa vezi ce dulce e gurita care citeste acest mesaj.




Statusuri de dragoste nr.18:

Daca vrei sa afli cat de mult ne iubim iesi afara in ploaie si intinde mainile. Cate picaturi prinzi, atat ma iubesti, cate picaturi scapi, atat TE IUBESC !!!




Statusuri de dragoste nr.19:

te simt...te vad...dar nu te pot atinge...de ce nu iesi din ceata asta densa sa ma saruti...stiu esti doar in mintea mea...IUBIRE




Statusuri de dragoste nr.20:

De cate ori deskid fereastra, de cate ori deskid fereastra,... de atatea ori o inkid



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu